רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2019

מבזקים


שוב אביגדור ליברמן בהסתה בפייסבוק: פחות משבוע לאחר שאושר קיצוץ רוחבי בסכום של כ-1.2 מיליארד ש"ח, בין השאר, במשרדי הבריאות, הרווחה וביטחון הפנים, נתניהו מוצא לנכון להעניק 2 מיליון שקלים בונוס לטובת החינוך החרדי, כשהסכום הכולל שיועבר לחרדים ע"י ממשלת ההלכה.

הראש"ל הגרש"מ עמאר בשיעורו השבועי על ראשי הערים שיוזמים חילולי שבת: "אני שומע כל יום כמעט איזה ראש עיר משתגע או איזה אחד שמעומד לכנסת משתבש ואומר אנחנו נתיר. צאו וראו מה יצא מכל אלה שנלחמו. לא נותר מהם אחד. השבת לא שותקת".

דפנה ליאל: ׳הליכוד׳ בדק בימים האחרונים אפשרות להעביר את חוק הגיוס עוד לפני הבחירות בנוסח של אטיאס. מהבדיקה עולה שזה אפשרי משפטית ואולי גם פוליטית (עם עזרה קלה מהידידים הערבים) וזה יפתור לנתניהו כאב ראש ענק אחרי הבחירות. התוכנית נגנזה כדי לא לתת תחמושת לליברמן בסוגיות דת ומדינה.

בשורות טובות מערד: שופט בית המשפט השלום בבאר שבע קיבל את עמדת חסידות גור בנוגע למאבק השליטה על מבנה בית הספר 'שובו' ברחוב אקליפטוס בשכונת נעורים, בתוכו שוכנים כיתות של הת"ת, כיתות של הבית יעקב ו-2 שטיבלך. בית המשפט חייב את עיריית ערד בתשלום של 49,000 ש"ח

הרפורמים תומכים בסתיו שפיר לראשות העבודה: גלעד קריב, מנכ"ל התנועה ליהדות מתקדמת בישראל מעדכן: "הפתק שלי ביום שלישי הקרוב יישא את שמה של סתיו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.