רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

ר' לייביש מפשסווארק והמיליארדר אליש אנגלנדר שרפו עשרות אלפים על שטויות אם היו נותנים את הכסף לצדקה היו פועלים ישועה גדולה ומהירה יותר

לכבוד מערכת 'בעולמם של חרדים'

חלק מעיוות המוחין והפיכת עיקר לטפל וטפל לעיקר.
כולם מתרגשים מהמסע הפתאומי והסודי של ר' יענקל מפשוורסק והמליארדר אייליש אנגלנדר.
מטוס פרטי, מסוק, פמליה מצומצמת, אכסניה יוקרתית במירון לארוחת בוקר.
בקיצור: שרפו הרבה מאוד כסף בשביל ביקור הפתע הזה, שכנראה הגיעו כדיע לעשות "פוילען א'ישועה".
וזה מה שמפריע לי.
אין לי ספק, שאילו היו כולם נשארים בבית, ובמקום לבזבז עשרות אלפי דולרים ויותר למסעה בן 12 שעות לרשב"י, היו נותנים כסף זה לצדקה, ברור שהישועה הייתה גדולה יותר.
כך לפחות אמרו לנו חז"ל, ואני מאמין בחז"ל יותר מב"רבע'ס" כולם - יהיה מה שיהיה.
נקודה למחשבה.

3 תגובות:

  1. מדובר פה על אנשים שנותנים צדקה בלי סוף, איזה טענה יש לך אליהם?

    השבמחק
  2. מניין לך מה פועל ישועה למעלה?!
    ובמיוחד שמדובר באלו שנותנים הרבה צדקה

    השבמחק
  3. מותר לבן אדם לעשות מה שהוא רוצה עם הכסף שלו

    לצדקה אל יבזבז יותר מחומש

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.