רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

מי זה השווארצע ומי זה שבתאי צבי?

אתמול הגיעה אלי הקלטה של שיחה בין נחמן ויוסי שלסר ושם הם זוממים מזימות על אחד שמכונה השווארצע ולפעמים שבתאי צבי ולפעמים במילת גנאי שמתחילה באות ה.
נדהמתי והזדעזעתי מאוד מהכינויים ורציתי להבין במי מדובר ואז הבנתי מהשיחה שזה מישהו שצריך להפיל אותו ולסכסך אותו עם האח שאיתו הוא הכי בקשר הלוא הוא הבן של הרבי מגור.
השווארצע / שבתאי צבי, זה הבן שלמה צבי שנוא ליבו של שלסר ונחמן והם עושים כל מה שהם יכולים להפיל אותו. בשיחה הם מתכננים להלביש עליו סיפור שיגרום לרבנית ולרבי להרחיק אותו ואז נחמן תהיה לו הדרך פנויה להשתלטות מלאה על החצר כי הרי הרבנית והרבי בכיסו הבן נחמיה שהינו עדין נפש בכיסו כי הוא הרי משלם כופר לישראל יעקב מרגלית ומתחזק לו את הישיבה על הבן הבכור מי מדבר בכלל ועל הבן ישראל מנחם הוא שולט דרך אפי הכט והבן הצעיר  הוא לא שם בכיוון שלו ונשאר השווארצע לטפל בו. ואת זה הם עושים כעת ומטפלים "בבעיה הזו" כלשונם. יוסי שלסר למי שלא יודע הוא אחד האנשים הקרובים לנחמן ואיש הרשע שמתכנן עבורו הכל.
 
את ההמשך תקראו כאן אי"ה מחר

תגובה 1:

  1. שלסר הוא הגייס החמישי בגור, אך מסנוור את המערכת עקב תלותו וגילו המבוגר של המיליונר יענקל רוזנקרנץ בשלסר, הוא מחלק את העוגה של רוזנקרנץ כפי שהוא רוצה, לא לפני שאוכל לבדו חצי עוגה, שיהיה לו לבריאות !!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.