רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

בהסכמת גור בעלזא והמחבלים עירית ירושלים מקימה מחלקה מיוחדת להקמת מוסדות 'חרדים-ממלכתיים'

תתארו לעצמכם שזה היה הפוך מי מן הסיעות החרדיות האחרות היתה נותנת יד למגמה הזו, מלחמה של ממש היתה פורצת, לא רק התקפות ב'הפלס' אלא הפגנות ממש היו יורדים לחיי כל מי שנתן יד לכך, היו זועקים כי ממיטים שואה על עתיד החינוך החרדי, היו חוגגים על הענין הזה חדשים, מוצצים דם וזועקים גיוואלד. והנה, את זה עשו עתה המחבלים גור ובעלזא, הם לא רק חתמו על הסכם קואליציוני שמחייב את המחבלים לתמוך ביוזמה הזו, הם מבצעים את הענין הלכה למעשה ומיד, ניר ברקת בלחצו של יאיר לפיד לא רוצה להפסיד יום וכבר פותח את המחלקה הזו, להבטיח שכבר בקרוב מה שיותר מן התתי"ם החרדים יצטרפו למסגרת הממלכתית-חרדית שם ילמדו ליב"ה ולימודים נוספים אחרים

איך יסביר שמואל אויערבך את המעשה הזה, והיכן 'העדה החרדית' והקנאים האחרים מדוע הם שותקים, האם מפני שהם עובדים יחד אז מעלימים עין? הרב שטיינמן מעולם לא העיז לתת יד ליוזמה כזו, ואילו שמואל אויערבך כן, ואחר כך עוד יש לכם את העזות לטעון כי הרב שטיינמן הוא הפשרן?

וכך נמסר רשמית מעירית ירושלים:

עיריית ירושלים תקים מחלקה מיוחדת שתפעל להקמת מוסדות "חרדים־ממלכתיים", להסבת בתי ספר חרדיים למסלול בגרויות ולהחדרת לימודי הליבה לתלמודי התורה בשעות אחר־הצהריים. נכון לשנת הלימודים תשע"ד, קיימים בירושלים רק 4 מוסדות חרדים־ממלכתיים: בית ספר יסודי אחד ו–3 בתי ספר על־יסודיים.

תגובה 1:

  1. החלאות אנשי 'עץ' שהקימו אפילו חיידרים רק ל"בני תיירא" היינו פרזיטים דוגמתם שאינם עובדים ואינם לומדים ורק עסוקים בנייעס ושאר דברים כל היום, מוכנים למען תקציב למכור את נשמתם לשטן.
    מה יגידו עכשיו כל אותם מנהלי סמינרים,חיידרים וישיבות שסירבו לקבל ילדים רק ב"עוון" החמור של הוריהם שחיפשו טרף לביתם, וכעת בתמיכתם ברשימתו של הזקן ממרא מקבלים שהוא ואנשיו מרחיבים את מעגל ה"השכלה" שכל כך הוא התנגד לה בעבר.
    כנראה שאצלו כמו אצל שרון:"דברים שרואים משם לא רואים מכאן" וסופו כמו סופם של אנשיו יהיה כמו של שרון.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.