רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

דוד רוטנברג עורך אתר 'בחדרי חרדים', הושהה מתפקידו, בשל חילוקי דעות מקצועיים עם בעלי האתר
---------------
החינוך העצמאי ורשת מעיין החינוך התורני הודיעו לבג"צ כי הם יערכו השנה מבחני מיצ"ב פנימיים.
---------------
גואל ועקנין בקול חי: הסיעות החילוניות בבית שמש הגישו ערעור לביהמ"ש על תוצאות הבחירות בעיר.
---------------
לרובינשטיין ראש עיריית ביתר נולדה אמש נכדה, מטה זיידה מציגים זאת כהישג נוסף שכן לדבריהם הנכדה מתכוונת לקרוא לראש העיר 'זיידה'.
---------------
במענה לשאילתה של ח"כ מקלב על עלייה דרמטית של מחירי המקואות השיב סגה"ש בן דהן:"המשרד יוציא הנחיה גורפת על מחוייבות המקואות לגבות מחיר בהתאם לנהלים.ומחיר זול ועממי על טבילה בלבד"
---------------
רה"ע אלעד ישראל פרוש ויו"ר ש"ס בעיר צוריאל קריספל הגיעו יחד ברכב אחד לברית לבנו של אבי מימרן.
---------------
ביתו של הרב יורם אברג'ל הורחקה אתמול מנתיבות בגין שיחת טלפון שלפני שבועיים שבה התבטאה בחריפות על אישתו של אחד התובעים
---------------
היועץ המשפטי לממשלה הגיש ערעור לביהמ"ש המחוזי בירושלים על תוצאות הבחירות המקומיות בבית שמש.
---------------
יהדות התורה; אבלים עם פטירתו של הרב אברהם ורדיגר ז"ל. שימש כח"כ מטעם סיעתנו במשך שנים ארוכות. הרב ורדיגר היה איש רב פעלים, עתיר מעש, והיווה דוגמא ומופת לאיש ציבור נאמן על שולחיו.
---------------
הבלאגן בשס ממשיך: גל הפיטורין נמשך והפעם  דרעי ועושה דברו חיים ביטון המנכ״ל החדש עושים סלקציה ומפטרים את כל מי שעבד בתקופתו של אלי ישי כיו״ר ומביאים עובדים חדשים אשר לא ידעו את יוסף בכדי למחוק כל סממן של אלי ישי ובכדי לתת לינקי דרעי תוספת מזכירה
---------------
הרב אורי זוהר לווינט: אספיד בהלווייתו של מחותני אריק איינשטיין. ההלכה מחייבת שאספיד.
---------------
אבא טורצקי ב'קול חי' על דברי ח"כ קלדרון: אני לא אוחז מבחורי ישיבות שעוצרים טרמפים ואוכלים פיצה, אבל כשאין כסף לבחורי ישיבות ללכת לגן חיות הם הולכים לגן חיות בכנסת.
---------------
נתיבות: יחיאל זוהר הקים קואליציה והצליח לפלג את סיעת שס"ג. 3 נכנסו לקואליציה - נציגי הרבנים מונטג, אברג'ל ובקובזה. 2 נשארו באופוזיציה - נציגי הרבנים הרנטגן ובבא ברוך.
---------------
בחדרי חושף: קרן שתחזיק כ-2000 אברכים בסכום של אלף ש"ח בחודש, הוקמה ע"י האד' רבי יאשיהו פינטו בביתו שבמנהטן בהשתתפות 30 גבירים מארה"ב.
---------------
מעל 13 אלף איש השתתפו הערב בהדלקת נרות בגור. בין האח"מים: פרקליט המדינה שי ניצן ועו"ד דוד רזניק.
---------------
ח"כ יעקב ליצמן משתתף בטיש שלאחר הדלקת נרות בבאיאן
---------------
הסקופים: האד' מסערט ויז'ניץ עלה הערב להדלקת נר חנוכה בבית המדרש בחיפה
---------------
אליטוב בטוויטר :  שם מפתיע במרוץ לנשיאות: סילבן שלום. אל תאמינו להכחשות. הוא לגמרי בעניין. כנ"ל דוד לוי. בחירתו של אחד מהשניים יעשה תיקון לימי קצב.
---------------
עוד בישראל היום:מול בית עד המדינה נגד הרב מצגר רוססו כתובות בגנותו.העד עזב את ביתו ואמש ניצפה יוצא מביתו עם מזוודות גדולות ובגדים
---------------
חה"כ משה גפני הבוקר לניסים משעל: יאיר לפיד לא מבין בכלכלה. הנפגעים הם מעמד הביניים. העשירים והעניים אצלו באותו מעמד!
---------------
אחד מ2 עדי המדינה נגד הרב מצגר בראיון בלעדי לישראל היום:"מכחיש את השמועות, איני עוזב את הארץ"
---------------
לדעת: חלה הרעה במצב בריאותו של האד' מסערט ויזניץ, חום גופו עלה ככל הנראה כתוצאה מדלקת ריאות, ביומיים האחרונים לא קיבל האדמו"ר קהל, שוקלים לאשפזו היום בביה"ח.
---------------
אחרי עזיבתו של הרב ברלנד, נשקלת חקיקה במרוקו: ייאסר לקיים כל קשר עם ישראלים כולל קשרים עסקיים או פוליטיים.
---------------
מעריב: השרה לבני לבוז'י הרצוג: בוא נקים ברית נגדית לזו של בנט ולפיד. "ברית אידאולוגית למען הסדר מדיני" שתלחץ על ראש הממשלה לקדם את פתרון שתי מדינות לשני עמים.
---------------
גלהר במעריב: מתפללים בקבר 'דוד המלך' טוענים שהנוצרים עוקרים מזוזות וזורקים ספרי תפילה באתר הציון.
---------------
מודעות ענק בבית שמש תחת הכותרת: רק חזק ואמץ ”לידידנו הנושא בגאון את דגל התורה האמיתי הרב ישראל סילברסטין נציג בני תורה במועצת העיר” החותמים פורום בני תורה ברשויות.
---------------
ח”כ קלדרון שתקפה אתמול בני ישיבות שישבו ביציע בכנסת והאשימה אותם ב”ביטול תורה” מתנצלת הבוקר. ”ברצוני להתנצל על אופן בו נאמרו הדברים לא כל אדם בנוי לחיים של למידה, העובדה שאנשים הלבושים כתלמידי חכמים יושבים ימים שלמים ביציע מביישת את מה דמות התלמיד חכם”
---------------
חיים לוינסון בהארץ: בני הדודים שלי מניו ג'רזי לא בחרו להגיע לארץ במסגרת הפרויקטים 'תגלית' ו'מסע' שמתוקצבים במיליונים, הם באו ללמוד תורה, ולכן מבחינת יאיר לפיד, הם נחשבים לטפילים.
---------------
מאמר חריף הבוקר של הגר"ש פאליי ביתד תחת הכותרת "את אחי אנוכי מבקש": "רבים מידידי סוברים כי עלינו לקיים את הפסוק והמשכיל בעת ההיא ידום, אבל יש בליבנו ביקורת על אותם אלו שביזו את גדולי ומאורי הדור".
---------------
לוינסון בהארץ; הנפגעת העיקרית מקיצוץ לפיד היא ישיבת מיר בירושלים, מפעל ציוני משגשג. בשנת 2012, קיבלה הישיבה 43 מיליון שקל מהמדינה. כעת היא תקבל מיליונים בודדים. ישיבת מיר מתקיימת בקושי, וכעת הקושי רק יגדל. לכן היא פתחה במסע גיוס תרומות בהול כדי לשרוד.
---------------
הערב בר מצווה בביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ בב"ב לנכד משותף לאד' מויזניץ וסקווירא, הבחור חלה במחלה קשה בילדותו וב"ה הבריא. מאיר אדלר הלחין ניגון מדהים בניחוח ישן לרגל השמחה.
---------------
ריבלין בטוויטר: האם שר השיכון אורי אריאל מאותת משהו למישהו בש"ס? היום בצהרים הוא מבקר בשכונת הר יונה בנצרת עילית והזמין לביקור את ח"כ אלי ישי בלבד.
---------------
'בחדרי חרדים': בתקופה האחרונה נחקרו גורמים רבים המעורבים בפרשת הרב מצגר, ביניהם שמחה קרקובסקי, מנהל בית התבשיל בבני ברק, שאף עשוי להוות עד תביעה מרכזי.
---------------
ויסברג בח"ח: האחים האדמו"רים משומרי אמונים ירושלים ואשדוד ייצאו בשבוע הבא לארה"ב, לפעול למען אחיהם האד' הרביעי ממונסי, שנעצר על ידי הבולשת הפדראלית לפני חמשה ימים, ועדיין שוהה במעצר בארה"ב.
---------------
שם חדש לנשיאות המדינה: יוזמה חדשה בפייסבוק מבקשת להריץ מועמדת חדשה לנשיאות. מדובר ברבנית עדינה בר שלום מנהלת מכללה חרדית ובתו של מרן הגר"ע יוסף, בפוסט שכתבו "הרבנית בר שלום מעבר לאישיות המיוחדת שלה היא גם מקובלת על כל גווני החברה
---------------
'בחדרי חרדים' מביא את חשיפת אבי בלום מחר ב'קו עיתונות': חיים אפשטיין חתם על התחייבות לשמור על קדושת מסגד אל אקצה, המקומות הקדושים לאסלאם וחופש הפולחן.
---------------
אבי בלום מעביר ביקורת קשה בטורו השבועי על תנועת 'בני תורה' על הקמפיין במזרח ירושלים. סגר"ע י-ם חיים אפשטיין בתגובה "מספרית ליהדו"ת היו יותר קולות במגזר הערבי"
השד העדתי השפיע? אבי בלום החל מהשבוע לפרסם שוב את טוריו באתר בחדרי חרדים לאחר שנים שבהם פירסם בכיכר השבת.
---------------
המודיע: מועצת העיר חיפה אישרה אמש את מינוי אריה בליטנטל לסגן ר"ע חיפה בשכר, זו הפעם הראשונה מזה יובל שנים שנציג חרדי משמש סגן ראש העיר חיפה.
---------------
כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א השתתף בדינר לטובת כולל פולין לאור הזמנה ובקשה אישית של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א

תגובה 1:

  1. צריך לדייק. האדמו"ר מסערט הדליק את נר חנוכה בחדרו שבביהמ"ד ביחידות, ולאחר מכן נכנס לביהמ"ד לשמיעת הניגונים. הוא לא בירך על ההדלקה במעמד הציבור ולא אמר את המזמור ויהי נועם, כפי שנהג במשך 50 שנה.

    שהקב"ה ישלח לו רפואה שלימה במהרה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.