רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

מי התיר ל'קופת העיר' לפרסם באינטרנט?

אף אחד לא יחשוד בי כי בימים אלה יש לי נטיה פוליטית נגד 'קופת העיר' או מי מראשיה, ובכל זאת אני חייב להיות ישר עם מצפוני וכשחייבים לבקר אז לעשות זאת  ואין זה משנה במי מדובר, אני שונא צביעות, ובמיוחד אצל אלה שצועקים 'ייהרג ואל יעבור' אבל בשביל בצע כסף הכל הופך להיות מותר. זה מלמד אותי שכולם מן הקצה אל הקצה בלי יוצא מן הכלל כמעט סובלים ממחלה זו

נדהמתי ולא האמנתי, מחבל שלח לי צילום ולא האמנתי ביקשתי שישלח לי לינק ואכן נכנסתי ומצאתי כי 'קופת העיר' מפרסמת באינטרנט, והשאלה היא מי התיר זאת, בראש 'קופת העיר' עומדים רבנים חשובים ביניהם ר' חיים קנייבסקי שקבע שזה בייהרג ואל יעבור, והנה 'קופת העיר' מפרסמת באינטרנט?

נכון, מדובר באתר חרדי, אבל מי קבע שאתרים חרדיים מותרים, האם יש היתר לאתרים חרדים, או שאין היתר כלל, ההיתר היחיד שיש זה לצרכי עבודה שאלו ענינים הקשורים בביזנעס או בעניינים אדמיניסטרטיביים שאין היום מנוס צריכים לעבוד בדרך הזו, אבל אם מי מתחשק לו לטייל ב'אוצר החכמה' האם זה מותר על פי הרבנים הגאונים אוסרי האינטרנט או שהם קבעו כי אסור אפילו לדברים כאלו

אני מבין את ראשי 'קופת העיר' הם רוצים לעשות כסף ומחפשים כל דרך להגיע למי שהם רק יכולים, ובכל זאת זה מנקר עיניים וזועק צביעות, אז לשם מה אתם עושים זאת

תגובה 1:

  1. לי יש עוד שאלה גלויה לראשי קופת העיר
    היתכן שבחוץ לארץ בכל פרסמת של ''קופת העיר'' לא מופיע המילים ''בני ברק''????
    בארץ ישראל תמיד מופיעה האמת שהקופה מיוחד לתושבי בני ברק. רבים בחו''ל תמהו כששמעו שזה מיועד לאנשי בני ברק

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.