רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

ויקם דרעי אשר לא ידע את ש"ס

מזעזע: בימי חג החנוכה שכולם נהנים וחוגגים את ימי החג קיבלו ארבעה עובדים (חלקם קבועים) במשרדי ש"ס מתנה בצורת מכתב פיטורין.
לקרוא ולבכות עד להיכן מגיעה רמת האכזריות של דרעי המשליט משטר דיקטטורי כמו במדינות העולם השלישי. 
אחד המפוטרים הוא אבא המחתן ילדים שעמד בראשות הלשכה לפניות ציבור ומחתן את ילדיו , נבעט אחורה כדי לפנות מקום ליענקי הבן של דרעי לתקן והיום קיבל סופית מכתב פיטורין לטובת מזכירה.. למי? ליענקי בנו של אריה דרעי. חוצפהההה!!! למה דווקא מזכירה אתם שואלים?.... התשובה היא שכנראה היא כמו שאמר אחד מבכירי שס (בינתיים , כי גם הוא על הכוונת להיזרק ) "שיהיה מעניין" . אתם מבינים את העוול? בגלל שבנו של דרעי רוצה שיהיה מעניין בעלי משפחות צריכים לשלם את המחיר. 
ההסבר הפשוט הוא שאדם שהוכיח מסירות למען התנועה לא מעניין , לא את דרעי ולא את אנשיו , רק מזכירה שהיא אשה יותר מעניינת את יענקי שמסתובב חסר מעש ברכב שכור של מפלגת ש"ס ומעדיויות פנימיות , המשועמם לא מתפקד בכלל. לפני 14 שנה לא היה כסף בקופת שס , אלי ישי פיטר רק את מי שהיה חייב ולא הכניס במקומם מישהו אחר , (לא היה כסף) הוא היה הוגן ואפילו מול נאמניו של דרעי כמו עמי אילוז , משה אילוז , צביקה יעקובזון , מיכאל אילוז שמונה על ידי אלי ישי לראשות עיר כשהיה שר הפנים. אחות של דרעי שעבדה ברשת.. ועוד נוספים נשארו ועבדו לצידו של אלי ישי. אבל הנה הגיע דרעי אשר לא ידע את ש"ס - דוחה נפש מפני נפש ואפילו איים להקים מפלגה נגד מרן זצוקל וחושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. לא יקום ולא יהיה. וכל מי שמצפון יהודי בקרבו חייב לקום ולזעוק ולמחות נגד העריצות שהורסת את הבית שלנו , את ש"ס. לא תגורו מפני איש.

בני התורה הספרדים

תגובה 1:

  1. מיום ליום אני לא יכול לסבול את מעשיו של דרעי. וכאחד שהצביע ש"ס - אודה שבבחירות לרשות המקומית שהתקיימו לאחרונה כבר לא הצבעתי ש"ס.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.