רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

ידיעות - בקצרה

במעמד אלפים נערך הערב (שלישי) שמחת בר המצווה לבחור חיים מאיר טוורסקי, בנו של הרה"צ רבי יצחק טוורסקי, נכדם המשותף של כ"ק האדמו"רים מויז'ניץ ומסקווירא.השמחה התקיימה בבית המדרש הגדול של החסידות בקריית ויז'ניץ בבני ברק, בהשתתפות אדמו"ר מויזניץ מרכז, רבנים, ראשי ישיבות ואישי ציבור שיגיעו ויכבדו את המעמד.השמחה הינה כפולה ומכופבלת והינה משולבת בהודיה לקדוש ברוך הוא על החלמתו של נער הבר מצווה שחלה ל"ע בשנים האחרונות במחלה קשה.הסבים האדמו"רים העתירו כל העת תפילות נרגשות לרפואתו כשהאדמו"ר מויזניץ אף עודד את הנער והבטיח לו שיבריא בעזרת השם, וכך אכן היה.לרגל השמחה, הלחין הקלידן מאיר אדלר שיר שמחה על המילים מספר התהילים: "הראנו ה' חסדך וישעך תתן לנו", שיר הודיה משולב בכיסופין ואמונה שיושר הערב על-ידי ההמונים בשמחה הגדולה.

*************************************
יו"ר ש"ס אריה דרעי; החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה לבקש בחירות חוזרות בבית שמש, נגועה בפופוליזם זול ורצון לרצות את ההמון הקולני. החלטה זו מגלה שוב כי הדמוקרטיה היא יסוד גמיש, שנועד לשרת רק את השבט הנכון.
דרעי: חבל מאוד שהיועמ"ש שנחשב לאיש הגון מקצועי וענייני, מושפע מרעשי הרקע שעולים מגורמים אינטרסנטיים, על חשבון הדמוקרטיה והחברה החרדית שניצחה ביושר בבחירות בבית שמש. אני מחזק את ידיו של ידידי ראש העיר משה אבוטבול, שהוכיח כי הוא ראש עיר של כל המגזרים, בעבר בהווה ובעזרת השם גם בעתיד.

 *************************************
הלילה נפטרה בשיבה טובה בירושלים הרבנית קאפח אלמנת הרב קאפח מחשובי יהדות תימן. ת.נ.צ.ב.ה
במהלך הערב והלילה התקבלו מספר קריאות על אירועים שונים ברחוב בילו 14 בבני ברק. חלק התבררו כקריאות שווא אך אחת התבררה כהצתה של רכוש בחצר כתוצאה מסכסוך על רקע שאשה שמתגוררת במקום מתלבשת שלא בצניעות.

*************************************
אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, מתח הבוקר ביקורת חריפה על אייל גולן על רקע הפרשייה בה הוא מעורב: "אני לא מדבר בעניין הפלילי, כי אני לא מכיר את הראיות והטענות, אבל בהיבט המוסרי והמשפחתי המעשים חמורים. מה זה המסיבות האלו? מה ההוללות הזו? היכן הצניעות? היכן ערך חיי המשפחה? זה מקומם אותי כאבא לילדים וכסבא לנכדים. הצד המוסרי פה חמור ביותר", אמר בראיון לגלי צה"ל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.