רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

שלב ראשון בתוכנית להפלת יונתן בורנשטיין: הסיסמה, "אור יהודה"

היום נחשף בפני הסיסמה שרק אנשי האיחוד יודעים עליה בפרק הראשון בתוכנית להפיל את יונתן בורנשטיין.יונתן שחולה על המחשב שלו ומעביר בזה הרבה את זמנו ומגיע עם זה למקומות רחוקים וקרובים. כמובן המחשב שלו גולש רק במקומות "כשרים" אבל משום מה כל הזמן קופצים על המחשב פופאפים ממקומות שונים ומשונים, והמבין יבין.
יונתן נוהג להביא את המחשב לנפתלי הירשנבוים שידאג שיפסיקו לקפוץ לו הדברים האלו כי זה לא נעים לשבת עם תורמים ולהראות להם במחשב דברים ופתאום זה קופץ הירשנבוים הסביר לו שכנראה מישהו נכנס עם המחשב שלו למקומות לא רצויים אבל יונתן טוען בתוקף שלא היה ולא נברא וזה סתם וירוסים.אבל יונתן חושב שכולם באיחוד טיפשים הוא מצליח סתם לעבוד עליהם. אחד הדברים שכל הזמן מתחיל מחדש לקפוץ לו במחשב זה אתר של..... באור יהודה ולכן יונתן קיבל את הכינוי "אור יהודה" באיחוד ואשר סולניק, נחמן, שלסר, יוסטמן, והירשנבוים מכנים אותו בשיחות שלהם ככה. בכל מקרה הם גיבו את החומר והקליטו שיחות של יונתן ומתכוונים לצרף לזה את התלונה הישנה של דוד קוזליק עליו מהסיפור שהיה באשדוד ולהוציא את זה החוצה.
נחמן היה מעדיף להוציא את הסיפור שפתחיה מחזיק בהקלטה מההודאה של יונתן מהמעשים של בית וגן אבל בגלל הסכסוך של נחמן עם פתחיה הוא לא מקבל את זה ונחמן החליט להוציא כבר בקרוב את "אור יהודה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.