לכבוד מערכת 'בעולמם של חרדים'
מטוס פרטי, מסוק, פמליה מצומצמת, אכסניה יוקרתית במירון לארוחת בוקר.
בקיצור: שרפו הרבה מאוד כסף בשביל ביקור הפתע הזה, שכנראה הגיעו כדיע לעשות "פוילען א'ישועה".
וזה מה שמפריע לי.
אין לי ספק, שאילו היו כולם נשארים בבית, ובמקום לבזבז עשרות אלפי דולרים ויותר למסעה בן 12 שעות לרשב"י, היו נותנים כסף זה לצדקה, ברור שהישועה הייתה גדולה יותר.
כך לפחות אמרו לנו חז"ל, ואני מאמין בחז"ל יותר מב"רבע'ס" כולם - יהיה מה שיהיה.
נקודה למחשבה.
חלק מעיוות המוחין והפיכת עיקר לטפל וטפל לעיקר.
כולם מתרגשים מהמסע הפתאומי והסודי של ר' יענקל מפשוורסק והמליארדר אייליש אנגלנדר.אין לי ספק, שאילו היו כולם נשארים בבית, ובמקום לבזבז עשרות אלפי דולרים ויותר למסעה בן 12 שעות לרשב"י, היו נותנים כסף זה לצדקה, ברור שהישועה הייתה גדולה יותר.

מדובר פה על אנשים שנותנים צדקה בלי סוף, איזה טענה יש לך אליהם?
השבמחקמניין לך מה פועל ישועה למעלה?!
השבמחקובמיוחד שמדובר באלו שנותנים הרבה צדקה
מותר לבן אדם לעשות מה שהוא רוצה עם הכסף שלו
השבמחקלצדקה אל יבזבז יותר מחומש