רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

מה יש לבאבא יורם נגד כלבים?

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
חג חנוכה שמח!
אני מצרף בזה שלושה סיפורים הקשורים בכלבים, אחד שמעתי היום והזדעזעתי ונזכרתי בסיפור השני והשלישי. ואז חשבתי לעצמי האם יש למשפחת אברג'ל אובססיה נגד כלבים???

היום שמעתי מחבר טוב שעדיין לומד שם בכולל סיפור מזעזע שהיה כשהבבא יורם היה במעצר.
כשהוא היה במעצר עשו הפגנה ליד הכולל שלו, אברכים זרקו עגבניות וגזר על הכביש וכל הכביש היה מסריח מירקות מעוכים. וקבוצה של אברכים ובראשם חיים יוסף אברג'ל הבן של הבבא יורם, עומדים באמצע הכביש וצועקים ומפריעים לתנועה.
והנה עבר לו שם כלב פינצ'ר וריחרח את העגבניות בכביש והתחיל ללקק ולאכול, כשראה זאת חיים יוסף אמר הנה איפרגן (דהיינו הרב יעקב ישראל איפרגן - הרנטגן) לכו תחבטו בו ותכו אותו. מיד יצאו כמה אברכים והתחילו לבעוט בכלב האומלל בעיטות נוראיות, תוך כדי שהכלב בורח משם כל עוד נפשו בו.

כששמעתי סיפור זה נזכרתי מה שסיפר לי אחד הנהגים של הבבא יורם לפני כמה שנים. המעשה הזה היה לפחות לפני 15 שנה. היה יהודי אחד שהיה מסיע אותו מידי פעם לשיעורים ברחבי הארץ. באחת הנסיעות ראו כלב שחור מטייל לו באחת השכונות. אמר לו הבבא יורם: "זה גילגול של רשע- תדרוס אותו עד שימות". הנהג המופתע שלא היה רגיל בכאלה דברים אכזריים התמהמה קצת ואז אמר לו הבבא "תדרוס אותו מהר לפני שהוא יברח". בלית ברירה הוא נסע מהר אחרי הכלב ודרס אותו למוות. (הנהג הזה היום כבר לא מסיע אותו אבל מגיע מידי פעם עדיין לקבל ברכה ממנו).

והסיפור השלישי זה מה שהוא עצמו מספר בהקלטה נדירה שלא פורסמה עדיין, ההקלטה היא משנת 2006 בתקופה הקשה של הבבא שהיה את הסיפור עם הנשים. שם הוא מספר כי בילדותו היה אביו שולח אותו בלילה במושב להביא דברים וכיו"ב, ושם במושב היו מלא כלבים שהיו נובחים עליו. והוא אומר שבחיים לא פחד מכלבים ולא פחד מכלום, והיה תופס את הכלבים ובועט בהם ודורך עליהם עד שהיו מתים. כמו שמשון הגיבור.

כשאני רואה לנגד עיני את הסיפורים האלה זה נראה כאילו זו אובססיה משפחתית נגד כלבים. אבל מי התיר להרוג ולהתעלל בבעלי חיים לחינם???

2 תגובות:

  1. יורם ע"ש מלך שעשה הרע בעיני ה' ומאחר שיורם אברג'יל הוא פרא אדם ואין לו מושג של צער בעלי חיים (בתורה שלו זה לא מופיע ) אזי ככה הוא מבטא את רשעותו נגד כלבים . כמו כן ידוע שכלב זכר שונא את רעהו הכלב כי זה טבעם של הכלבים .
    ומה לגבי הסיפור הידוע שהרב פוברסקי שלח שליח אליו והוא ביזה אותו .
    כמו כן היו עליו סיפורים שהשתיקה יפה להם .
    הוא ידוע כמחרף ומגדף כמו תגרן מהשוק .
    והחלומות שלו יכולים לזכות אותו באוסקר של הדמיון הפורה שלו .
    יורם היקר תתחיל ללמוד הלכות דרך ארץ ומוסר וכן ידוע אדם השונא ומזיק לבעלי חיים שונא גדול לבני אדם ידע הציבור וישמר !

    השבמחק
  2. לצערי הרב אני מסכים איתך בכל מילה. אדם מושחת לחלוטין

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.