במקרה
נתקלתי בסרט די ישן מלפני שנתיים. ביוטיוב בן 45 דקות שבו מוטי אלון מגולל
את כל הסיפור עם פורום תקנה. ואומר ש"ניכרים דברי אמת".
אם אכן מה שהרב אלון אומר הוא אמת, פורום תקנה אינו אלא ארגון פשע לכל דבר ועניין.
בפרט זעזעה אותי הטענה שארגון זה רואה עצמו בבחינת "מלוכה" ואינו כפוף לאמות משפט הלכתיות, ולהבדיל אזרחיות מינמליות.
מה שעוד טוען הרב אלון הוא שהוא
איננו היחיד. מופעל טרור גם אחרים. יתכן שבצדק איני יודע אך איש אינו נמצא
מעל חוקי התורה יהי' מי שיהי'. וחייבים לקיים משפט בו נשמעות טענות שני
בעלי הדין.
אבקשך לעקוב אחר מנהיגי הארגון הזה במסגרת הלוחמה שלך במטילי טרור ואימה למיניהם.
הקישור לסרט
https://www.youtube.com/watch?v=fuf6qhxKLpw (Preview
אני אלמד זכות עליכם שאתם לא מכירים את הרבנים בציבור הדת"ל. אדם שחושב שהרב יעקב אריאל או הרב ליכטנשטיין יבואו ויפלילו אדם אחר בגלל אינטרסים הוא או רשע או שוטה.
השבמחקוהצד השני: http://www.youtube.com/watch?v=o2-oOpuzctQ
השבמחקיעקב אריאל ואהרן ליכטנשטיין הם רשעים ושוטים יחדיו!
השבמחקגם מבזי תורה כבר הרבה שנים וגם סתם רודפי שררה וכבוד