רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 באוגוסט 2012

מנחם כרמל: עונשו של בעל מחלוקת ומחרחר ריב

יהודי בני ברקי כותב:

עוד אבן התרסקה במפולת הגדולה של בעלי המחלוקת שיצר הרב שך והחריבו את היהדות החרדית. בשביל לטפס בסולם הדרגות קרוב לרב שך, הם היו מוכנים למכור את נשמתם לשטן. מכות, פשקוילים, פלגנות חרב איש ברעהו, לשנוא את האדמו"רים, וכמובן איך לא את הרב שטיינמן שנוא נפשם, לחלק נגדו פשקוילים.

זה היה הקוד להתקבל לשורה הראשונה בבית הרב שך ברחוב ראב"ד. מנחם כרמל הבין שזאת הדרך ושיחק את המשחק עד הסוף. וכך מנחם כרמל הצליח להתקבל להיות מחבל מושלם. כשהוא נלחם נגד החסידים כולם הריעו לו. הוא הלך עם חזה מנופח ברחובות בני ברק והרגיש שהוא נמצא בפסגת החלומות ליד הרב שך.

כרמל לא היסס לתקוף ולהשמיץ, להלחם מלחמת חורמה ברבה של בני ברק בגדולי האדמו"רים שלא נענו לקריאתו של בעל המחלוקת הרב שך. כרמל באמת ציפה לתגמול של חבר כנסת. אבל הפעם ההימור היה על הסוס הלא נכון.

כולם ציפו שכרמל יתעשת, שיבין שזהו, זה נגמר. שיש להכנע לגדולי ישראל, למועצת, לר' חיים. אבל כרמל בשלו. רוח שטות נפלה עליו, והוא החליט לדפוק את הראש בקיר עד למפולת הגדולה אמש. ובני קורח לא מתו.

הרב שטיינמן סולד מטיפוסים ויצורים כדוגמת כרמל. הם מסמלים אצלו את הרוע ושנאת ישראל, וחורבן היהדות החרדית. כרמל המשיך את מסורת השנאה אצל ר' שמואל אוירבך. גם הוא האמין שנתי גרוסמן ולבין ישמרו לו על הבית של דגל התורה. המהפכה האחרונה תפסה אותו עם המכנסיים למטה.

מנחם כרמל, מה שבישלת קיבלת!!!

תעשה חשבון נפש בחודש אלול.

תגובה 1:

  1. שאולזון הצבוע מדוע כשתלמידי הרב שטינמאן פועלים בכוחנות כנגד מתנגדיהם זה עונשו ועונו ואילו אצל גור שאינם מגיעים לקרסולי שטלתנותו של גדול הדור החדש שבמסווה של ענווה מזויפת מנסה כמו הרב שך לכפות את דעתו על הציבור החרדי כולו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.