רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

המהפכה השקטה של הרב שטיינמן

תלמיד פונוביז' כותב:

המהפכה השקטה של גדול הדור והדרו מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א. כך  אפשר להגדיר את המהפכה האמיתית של הרב שטיינמן. כולנו קוראים שהרב שטיינמן נוסע היום לצרפת לכנס חיזוק. מי שעבר על עיתוני סוף שבוע, רואה בכמה עצרות חיזוק נמצא הרב שטיינמן מידי יום. כיצד ללא לאות מטריח עצמו הרב שטיינמן להופיע בכל פינה נידחת לחזק יהודים ולהכניס בהם אהבת תורה אמיתית. 

עד היום התרגלנו שגדול הדור זה מי שדואג  ל'אקשן', לכותרות נגד הקיבוצים, נגד חב"ד, נגד ש"ס, נגד ראשי הישיבות. למשל בירחי כלה הכותרות לא היו על תורה אלא נגד כולם, זאת הייתה הציפייה של כולם מהרב שך. אחרת זה לא 'גדול' כמו שצריך. לזה הרגילו אותנו המחבלים במשך עשרות שנים.

כעת יצטרכו להתרגל לגדול מסוג חדש. גדול שדואג לצרכי כלל ישראל, שמכתת את רגליו מעיר לעיר להביא את תורת חיים לרבבות אלפי ישראל במסירות נפש עצומה. מהיום גדול זה לא מה שמכתיב לו נתי גרוסמן. זה לא מי שמוציא פרשיה מסעירה וגרוסמן מפמפם ב'יתד'. אליבא דהמחבלים גדול חייב להסתער לצעוק להוציא כותרות מפוצצות בנוסח של "זעזוע ותדהמה", וזה בהחלט מוציא את המחבלים משלוותם. הכל רגוע, אין מחלוקות ואין כותרות. נהיה להם משעמם.

אם היה לנו את ההנהגה של הרב שטיינמן לפני 30 שנה עולם התורה היה חוסך הרבה צרות.

אשרי הדור שהרב שטיינמן מנהיגו.

3 תגובות:

  1. כמה שעות בלי הרב שטיינמן רק עושה טוב למחבלים אווירת ארץ ישראל תחזור לקדושתה, עם הרב שטיינמן הקדושה היא נחל'יסטית בלי הרב שטיינמן היא שכיסטית

    השבמחק
  2. בני רבינוביץ כל הכבוד על הכתבות בעד הרב שטיינמן. חזק ואמץ

    ידידך מהפלס

    השבמחק
  3. עולם התורה ניצל בזכות מרן הרב שטיינמן. ברוך שעשה לנו נס ביתד נאמן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.