רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

מבזקים

 

🔎  בני ברק: עשרות הפגינו השבת נגד מגדל הכשרת היישוב הסמוך לרבי עקיבא לאחר שפתחו את החניון ברחוב החשמונאים תוך חילול שבת, למרות שהוזהרו על כך לפני כניסת השבת.

🔎  חיים גולדיטש: פרשיית היעלמות הנער מוישי קליינרמן - הוארך מעצרו של סלומון אברמוב החשוד במעורבות בהיעדרות בארבעה ימים נוספים .

🔎  חסר תקדים: עיריית ירושלים הגישה הבוקר 17 תביעות אזרחיות נגד 17 מפגינים נגד עבודות הרכבת הקלה בבר אילן. מכל מפגין דורשים 300 אלף ש״ח ובחישוב פשוט: 5 מיליון ש״ח.

🔎  חיים גולדברג על המבוכה במשטרה: המשטרה חזרה בה מ‏תפירת תיק על ידי ממ"ר בנוכחות מפקד המחוז - הסיפור החל כאשר שני קצינים בכירים הולכים ברחוב מאה שערים בסגר הקורונה, צעיר חרדי צועק להם מביתו מילה שפגעה בהם, בתגובה מפקד המרחב וכוח יס"מ עולים לביתו ועוצרים אותו בגין "השתתפות בהיתקלות אסורה" ודו"ח של 5000 ש"ח, עורך דינו הביא הוכחות וסרטון שהתיק נתפר והמשטרה נאלצה לחזור בה.

🔎  ח"כ מירי רגב ב'ערוץ 7': "אני יודעת מה מועצת גדולי התורה תנחה את גפני. עם כל הכבוד גפני מדבר בשם עצמו. במקום לקשקש את עצמו לדעת, כן נשב, לא נשב, שיעשו את העבודה שלהם כדי להביא את המצביעים שלהם להצביע כדי שנוכל להקים ממשלה לאומית בראשותו של נתניהו"

🔎  לירן תמרי: במהלך ליל שבת נרשמה הפרת סדר אלימה בכיכר השבת בירושלים, לאחר שניידת משטרתית נכנסה בטעות לשכונה והותקפה

🔎  ההחלטה לדחות את הלוויה ממוצאי שבת ליום ראשון בבוקר בשל בקשת בנו של הגאב"ד הרב שלמה זלמן וויס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.