רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

ממציא המותג לפיד ישראל אייכלר יהרוס את גוש ה61 - לאסור עליו להתראיין

 
ממציא המותג לפיד ישראל אייכלר יהרוס את גוש ה61 - לאסור עליו להתראיין

אנחנו בצרות צרורות. ביהדות התורה ובפרט ישראל אייכלר הם מומחים ברגע האחרון לעורר מרבצם את השמאלנים לרוץ ולהצביע. ובפרט אייכלר שטפשותו קודמת לחכמתו. 

לצעירים שבנינו שלא יודעים מי זה המטומטם אייכלר יש לציין כי לישראל אייכלר יש מניות גבוהות במותג לפיד. 

זה החל מהאבא טומי שר"י. היה תוכנית פוליטיקה הביאו מול הפה המטונף של טומי לפיד את ישראל אייכלר שכל שידור עם אייכלר נוספו רבבות אוהדים לטומי לפיד. אייכלר סיפק את הסחורה ללפיד ולצופים והשנאה לחרדים קפצה פלאים.

 אחרי תוכנית  פוליטיקה שטומי לפיד הרגיש שאייכלר הקפיץ אותו לשחקים כידוע במלחמה צריך טנגו ואייכלר העילג סיפק את הסחורה בענק. בקיצור טומי לפיד שר"י  הוא ישר רץ לפוליטיקה והגיע לשיא של 15 מנדטים.

אבל המטורף אייכלר השמאלני שהאובססיה שלו זה להתראיין בעיקר על "נאצים" כל פעם עושה נזקים איומים. השמאל כבר כעת החל להזמין אותו לכל התוכניות כדי להפיל אותו ולהוציא את רבבות הבוחרים במעוזי השמאל.

אנו דורשים מיהדות התורה לבצע מול אייכלר נוהל מעצרים של ראיונות. בכירים בגוש הימין הזהירו את יהדות התורה שלא יתראיינו בתקופת הבחירות ושיתעסקו להביא את הבוחרים שלהם.

אנו מזהירים כעת בעיקר את אייכלר תתאפק אל תנפיץ דברים עוקבים אחריך. הרמקולים מאחוריך גם בכינוסים סגורים. אל תפיל את כולנו בגלל הטפשות שנוזלת ממך ובעיקר תאוות ראיונות. מספיק אתה אשם בהגדלת המפלצת טומי לפיד שכבר יש לו בן יורש. 
במקום לבתראיין תביאו את כולם לקלפי. תעבדו בשקט בשקט בלי רעש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.