רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

ווארטים


 

📌בקרוב!!!!!!
מרב מיכאלי משיקה צום חדש!!!!
תשעה באם

📌ליטאי ותולדותי (רעבאראלע בלע"ז) החליטו להתפקר רח"ל, ותיאמו ביניהם להפגש ב"שערי העיר" בי-ם.
הליטאי הגיע במכנסי חאקי, כובע טמבל על הראש, בקיצור: חילוני למהדרין.
הרעבאראלע הגיע עם ה"שמונה בגדים" שלו... שואל אותו הליטאי: נו, סיכמנו משהו?!
אומר לו הרעבראלה: אתה לא רואה שיש לי מסטיק בפה?...

📌היה צדיק אחד שהיה אומר פתגם: יש מצוות שאני בורח מהם ויש עבירות שאני שמח לעבור עליהם. והסביר את זה כך. לפעמים תשמעו מאנשים שמצוה לרדוף או לבייש את פלוני. ממצוות כאלו אני בורח. ולפעמים תשמע מאנשים ׳זה עבירה לעזור לפלוני׳ כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם

📌איש אחד נכנס למכולת ושואל את המוכר כמה עולה לחם. שואל אותו המוכר בחזרה: "איזה לחם – שחור או לבן?" עונה לו הקונה: "לא משנה, זה לעיוור.."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.