רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

אברהם יחאל אונא (מראשי מפלגת ר"א דויטש) בדברי זלזול מחפירים בערך הנורא והנשגב של עסק התורה הקדושה

 
מאת מחבל

אונא כותב בתחילת מאמרו העמוס משיחיות הזויה כלפי העיתון ועורכו, כי הכינוס שנערך לרגל יום הולדתו של העיתון היה "ארוע צנוע ביותר - גם במושגים של מסיבת סיום מסכת לנער שסיים מסכת קטנה - בודאי ביחס לארוע היסטורי של ציון עשר שנים להקמת יסודה וקיומה של תורה"

דברי הזלזול החמורים כלפי "סיום מסכת קטנה של בחור בישי"ק" כביכול זה אירוע זניח בחשיבותו ביחס לאירוע חשוב כמו יומולדת של עיתון, משתלבים היטב בדבריו החמורים והמקוממים שנכתבו בהפלס באותו יום בכותרת מיוחדת בשם הבעלים על העיתון יוסף פטרוב  באומרו שהעיתון זה החיים של כולנו - כאשר כל ילד קטן שהתחנך מקטנותו בדרך ישראל סבא יודע שעיקר העיקרים הוא "כי הם חיינו"

גם אם לשיטתם של אונא ופטרוב "העיתון" זה דבר חשוב מאוד מאוד, מדוע אונא בחר לייצר השוואה משכילית שמזלזלת בסיום "מסכת קטנה של בחור בישיבה קטנה" והרי מילה אחת של תלמוד תורה היא כנגד כולם, ואין העולם מתקיים אלא בהבל פיהם של תשב"ר, מהיכן נובע זלזול כה מזעזע, ב"מסכת קטנה" שבחור צעיר למד? למה אונא בחר דווקא בלימוד התורה הקדושה כמשל ודוגמא לדבר פחות ערך למול חשיבותו הנשגבה של העיתון?! 

מהיכן מרהיב עוז פטרוב לקחת את המושג הקדוש "כי הם חיינו" שנאמר על התורה הקדושה ולהלביש אותו על "העיתון", והחרה אחריו שותפו עורך העיתון נתי גרוסמן שהפך את המשפט הנפשע הזה לכותרת! 

איפה המבקר של העיתון? איה הוועדת הרוחנית? איך משתרבבים  כאלו משפטים ומסרים משכיליים לעיתון שמתיימר להיות "יסודה וקיומה של תורה"?! 

אין זאת אלא רוח של עבודה זרה מפלגתית פסולה שהופכים את הטפל לעיקר ואת האמצעי למטרה עד כדי הפיכת העיתון לע"ז בבחינת "אלהים אחרים" רח"ל, וזלזול מחריד בסיום מסכת שהוא פחות ערך בהשוואה ליומולדת של העיתון עפרא לפומייהו, בינו נא זאת!

בפליטה של שורה תמימה בעיתון "הפלס" מתברר למפרע, כי אותם אלו המצפצפים תדיר כנגד העומדים על המשמר בהפגנות ובכל הנצרך כנגד גזירת הגיוס ושאר הגזירות, בטענות משונות כביכול הדבר נובע מפחיתות עסק התורה בעיניהם, דבר שכידוע א"א לאומרו - כאשר הכל זוכרים היאך אונא עצמו העיד איך היה יחסו של רבינו בעל ה"דרכי שמואל" זיע"א ברעד ורתת שח"ו לקרר את ההפגנות, 

מתברר כעת כי אותם אלו שרוממות עסק התורה בגרונם כנגד ההפגנות, כאשר הדבר נוגע לעיתון הקדוש שהוא האליל הגדול אצלם, כאן כבר מתגמד לו עסק התורה באופן מבחיל ומקומם!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.