רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

מבזקים

 

🔎  ‏ספי עובדיה: ‏מתח בין לפיד לסער: ראש הממשלה לא עדכן את שר המשפטים על המגעים עם ח"כ מיכל שיר

🔎  5 מזכ״לים לשעבר של מפלגת העבודה, ובהם עוזי ברעם, מיכה חריש, אופיר פינס, איתן כבל וחיליק בר, פנו ליו״ר העבודה ‎מרב מיכאלי וביקשו ממנה שלא לבטל את תפקיד המזכ״ל.

🔎  ‏שרת החינוך יפעת שאשא ביטון מדברת הערב עם פעילים ואומרת להם בין היתר: ״איילת שקד היא חברה יקרה, אבל היא מפלגת לווין של נתניהו״ (מורן אזולאי).

🔎  חגית משה במכתב לבנט שקד וכהנא, דורשת לקבל בחזרה את האות ב' לפתק הבחירות כפי ההסכם בין ימינה לבית היהודי

🔎  ישי כהן: ‏יו"ר ועדת הכלכלה במתקפה חריפה נגד שרת התחבורה מירב מיכאלי ורפורמת 'דרך שווה': זה שווה? זה לא שווה. זאת מידת סדום. ללכת לפריפריה שצריכה נגישות. להביא את הגזירות האלו של התחבורה ציבורית זה לא בעיות כלכליות, זה רשע". 

🔎  יקי אדמקר: נכון שרוב חברי יש עתיד אינם דתיים וזאת מפלגה חילונית לגמרי אבל בהחלט היה ניתן לגלות רגישות ולמצוא מועד מתאים יותר מתשעת הימים לאירוע חגיגי כמו פתיחת הקמפיין :

🔎  משר התקשורת יועז הנדל ברשת ב': הדרישה שלי היא להיות השר לביטחון הפנים, רוצה לעשות מהפכה במשטרה – להפוך את תפקיד השוטר לאטרקטיבי ולייצר משמר לאומי שמתעסק באיסוף נשק בלתי חוקי :

🔎  שירית אביטן: ‏מהנעשה בפריימריז בציונות הדתית. ח"כ אורית סטרוק באה להגיש את מועמדותה היום וקיבלה את ברכת הדרך מיו"ר המפלגה סמוטריץ': "אשת עשייה מקצועית, נחושה, עם הישגים אדירים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.