רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

צימוקים

 

🔎  אתה חונן 26: מפני שעות האיחור ביציאת השבת באירופה, מרנן האדמורים מתולדות אברהם יצחק ותולדות אהרן, ישובו במטוסים פרטיים לישראל.

🔎  אתה חונן 26: מאבקים בין הפלגים השונים על מינוי תואר "גאב"ד ירושלים", מסתמן בחירות לאחר תשעת הימים.

🔎  אתה חונן 26: לחצים כבדים מצד ארגון "וצ"ה": "וועד צעירי העדה החרדית" על ביתו של הגרי"מ שכטר שליט"א שיאות להסכים להתמנות לגאב"ד ירושלים!

🔎  הלוויית הגרי"ט ויס: לא הוכרז על ממלא מקום. בכרוז מודיעים כי מי שלא טבל במקווה ומי ששולח את ילדיו למוסדות שלא על טהרת הקודש שלא יגע במיטה.

🔎  במסע הלוויית הגאב"ד זצ"ל, הכתיר תלמידו הגאון רבי פנחס ברויער ראש ישיבת כנסת אליהו את בנו יחידו הגאון הצדיק רבי שלמה זלמן וייס לשמש כרב בית מדרשו של אביו ונשיא הכולל.

🔎  הגאון רבי טוביה פולק בכנס הכנה לישיבה קטנה לילדי החיידרים בירושלים, דיבר על תופעת השוליים הצרים בכובעי הקנייטש שכבשו לאחרונה את עולם הישיבות. עוד הוסיף "יש בחורים שמגהצים גרביים, מסכנים השכנים, איזה ריח עולה להם. גרביים מעוצבות, גרביים סטייל, זה נקרא מודרני מסריח".

🔎  קולדצקי: ‏הגאון רבי דוד יוסף התייחס בשיעורו לאיסור אכילת בשר בתשעה הימים, ותקף את האוכלים בשר: "לא טוב עושים אלה שמחפשים במיוחד סיומי מסכתות על מנת לאכול בשר. פעם בשנה נהגו לא לאכול בשר אז עלינו להתאמץ בכך ולהתאבל על ירושלים" :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.