רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 ביולי 2022

מבזקים

 

🔎  אריה ארליך: ‏"העדה החרדית" הייתה פעם מצפן כלל-חרדי חשוב ומשפיע, שימשה כראש החץ בדאגה לקדשי ישראל, והעמידה בראשה קברניטים גאוני עולם שהכל נשאו את שמותיהם בהערצה. התהומות הפוליטיים שאליהם דרדרו עסקנים קטנים את הגוף החשוב הזה, לצד אובדן ההשפעה הציבורית, הוא מופע היסטורי עצוב. תם עידן, היה ונגמר

🔎  שלמה קוק: ‏הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א מצטרף לרשימה מכובדת של ענקי תורה, גאונים וצדיקים מופלגים שלא מצאו חן בעיני קנאים חסרי דעת אנוש ודעת תורה וזכו למתקפות פיזיות ומילוליות: הרב אלישיב, הרב שטינמן, ואם נלך עוד עשרות שנים אחורה - הרב קוק זצ״ל. אשרי הרב שטרנבוך שזכה להגיע לכך :

🔎  הקיצונים קוראים לציבור להגיע לבית הרב, לבצע מחטף שהמיטה לא תגיע לזופניק ולהכתיר את בנו לרב בית הכנסת

🔎  חשיפת מוצ"ש בשטיבלא'ך: במהלך השבת חנה רכבם של מו"ל חרדים 10 והפרשנית הפוליטית שרי רוט ובעלה העורך והסופר דוד רוטנברג סמוך לשטיבל של גור ברחוב ירושלים בבני ברק. במוצ"ש כשעמדו לצאת, עמדו שני חסידי גור ליד הרכב, הצביעו לעבר הגלגלים שהיו מפונצ'רים ואמרו: אתה לא יכול לנסוע.  שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום האירוע קבעו שמדובר בחבלה מכוונת. יכול להיות  שחסידי גור מהשטיבל נקמו בזוג שמפרסם באתר כתבות על הפורשים ואף סיקר בהרחבה את האלימות מצד חסידי גור בשבת בחוקותי? 

🔎  'ישראל היום': מהפך בצה"ל: הצבא יפתח בפני החרדים את כל התפקידים, כולל היוקרתיים, באמצעות מיון ושיבוץ מותאמים. נוסף על כך, במסגרת המתווה החדש יתאפשר להם לדחות את גיוסם לצורך לימודים, לבצע מבחנים חוזרים לשיפור נתוני הצו הראשון ולקבל הכשרות מקצועיות לאחר השירות .

🔎  דה מרקר: שיעור התעסוקה בקרב גברים חרדים ירד ב-2021 אל מתחת ל-50%, עם זאת, מחקר חדש מראה קפיצה בשיעור התעסוקה אצל גברים חרדים בגילי 25–34.

🔎  ‏עו"ד ספיר מרדכי מפרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד הערבי שהצית את הרכב של הרב דב ליאור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.