רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ליברמן בפתח הקבינט הכלכלי חברתי: התכנית שלנו למגזר החרדי היא לתת תמריצים חיוביים. למשל אנחנו רוצים להוריד את שעות החובה בלימוד בכולל מ40 ל20 בלי לפגוע במלגה. זה יאפשר להם לצאת לתעסוקה.

💥 מתן חודורוב בחדשות 13 עם התוכנית של ליברמן עבור המגזר החרדי: שלילת המימון לצהרונים ומעונות יום ממי שאינו עובד, ביטול הנחות ארנונה למשפחות שאינן עובדות, קיצוץ שעות הלימוד לאברכים בחצי, תמריצים כלכליים ללימודי ליבה, העברת חוק הגיוס בקריאה שלישית.

💥 ח״כ פרוש על התכנית של ליברמן שמתפרסמת בחדשות 13: ״פעם אחר פעם מנסה ליברמן להכות בציבור החרדי. הקול קול ליברמן והידיים ידי נפתלי בנט, שהתחייב לפני כשמונה חדשים שישמור על הציבור החרדי, האחריות לפגיעה בציבור החרדי ובהרעבת ילדים, היא גם עליו. ממשלת הכלאיים הזו תחלוף מהר״

💥 חבר הכנסת משה גפני: "התכנית שמתפרסמת עכשיו איננה חדשה.
כבר היה בהיסטוריה של העם היהודי מי שאמר "ודתיהם שונות מכל עם ואת דתי המלך אינם עושים ולמלך אין שוה להניחם. הרבה ליברמנים עברו לנו במהלך ההיסטוריה שנעלמו תמיד כאבק פורח, ועם ישראל חי וקיים"

💥 ח"כ גפני: ליברמן עושה כל מאמץ להשאיר את החרדים בכותרות כדי לכסות על הכשלונות שלו. הרבה ליברמנים עברו לנו במהלך ההיסטוריה שנעלמו תמיד כאבק פורח, ועם ישראל חי וקיים.

💥 ‏ליברמן: אנחנו רוצים לעזור לילדים חרדים בניגוד לשס ויהדות התורה שרוצים לשמור אותם בעוני

💥 ח"כ אורי מקלב לבן כספית ואריה אלדד ב103fm: 'ההסתה כנגד הילודה החרדית מוכרת כבר עשרות שנים, הם לא מעיזים לדבר על הילודה בחברה הערבית, - בכל פעם שהתקשורת מדברת על כשלונותיו של ליברמן הוא משיק תוכניות כנגד החרדים' .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.