רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 מח"ש מגישה כתב אישום נגד השוטרים שהכו ועצרו באלימות הצעיר החרדי חיים מזרחי בהפגנה בירושלים .

💥 ‏גפני על פגישת בנט עם נציגי הרפורמים: "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו".

💥 אורן הניג, מנכ״ל מרכז ליב״ה בתגובה לפגישת ראה״מ בנט עם הרפורמים: ״נחשפו ניסיונותיה של הממשלה לקידום מתווה הכותל של הרפורמים. מתברר שכל מטרתה של הנהגת הממשלה היא להשתיק את הציבור המסורתי, הדתי והחרדי שכולו מאוחד ומלוכד נגד חילול קדושת הכותל. יש לעשות הכל כדי לבלום את כוונותיה המסוכנות, בכל נושא הקשור לזהות היהודית בארץ״.

💥 דרעי בישיבת שס בכנסת: אלקין, אורבך ושאר ‘הדתיים׳ בקואליציה הזו נותנים כרטיס הכניסה לרפורמים למדינת ישראל, מה שהם לא קיבלו במשך 70 שנה. זה באחריותם המלאה ו׳ההישג׳ היחידי שלהם בממשלה הזו.

💥 ח״כ מאיר פרוש על פגישת בנט עם הרפורמים: ״לרפורמים יש חלק מכריע בשואה הרוחנית שלנו, בכך שגרמו להתבוללות העם היהודי בתפוצות ובעיקר בארה״ב, בעבר הצלחנו להרחיק אותם ממוקדי השלטון כאן בארץ, ולצערינו הממשלה הנוכחית גם מאפשרת לרפורמים אחיזה במוקדי השליטה במשרדי הממשלה״ :

💥 ׳ישראל היום׳: עימות בקואליציה בין ׳ישראל ביתנו׳ למתן כהנא - יו״ר הוועדה לשירותי דת ח״כ מלינובסקי עקפה את כהנא והגישה הצעת חוק שמגבילה כהונת רבני ערים ל-10 שנים. היא גם עוקצת את כהנא: ״הוא בסוף מתעסק רק בשינוים קוסמטיים בלבד, צריך טיפול מהשורש ולא רק להחליף עסקנים מצד אחד לעסקנים מהצד השני״.

💥 ח"כ אשר לבנט במליאה: "למה אין לך כלפי מועצת הרבנות הראשית לפחות את אותה יראת כבוד שיש לך כלפי מועצת השורא? איך יוליה מלינובסקי, ווליד טאהא ומוסי רז עדיפים לך על אבי מעוז, שמחה רוטמן ואורית סטרוק?".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.