רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בפברואר 2022

ווארטים

 

📌הבן שאל את האבא למה יש רעם? אמר לו כשמישהו משקר יש רעם. לפנות בוקר היתה סופת רעמים, הבן התעורר בבהלה ושאל מי משקר באמצע הלילה?? אמר לו עכשיו מדפיסים את העיתונים

📌אברך צאנזער אומר לי היום:
ברגע שנעשה שלום בין צאנז לבערל וייס - נפתחה מלחמה בין רוסיה לאוקראינה.
ללמדך שכשצדיקים נלחמים - הם מונעים הרבה מלחמות בעולם
ומכאן תצא אזהרה לצדיקים שיזהרו לפני שעושים שלום. כי מי יודע כמה מלחמות ירבו בעולם ע"י שיעשו שלום בעולם

📌רוסיה התחילה לזרוק סמארטפונים על בתים
כי אמרו להם שזה מחריב בתים

📌פקח מגיע לחווה בטקסס ומבקש לערוך חיפושים.
החקלאי אומר לו "בסדר, רק אל תיכנס לשדה ההוא" ומצביע לעבר אחד השדות.
אומר הפקח "אני נציג של הממשלה. יש לי צו ביד!
זה אומר שאני אכנס לאן שאני רוצה, מתי שאני רוצה עם מי שאני רוצה.
ברור? יש שאלות?"
החקלאי ממלמל בקול חלוש "ברור" וחוזר לעבודותיו.
כעבור כמה דקות החקלאי שומע צעקות מהשדה ורואה את הפקח בורח על נפשו מהשור הגדול.
והשור מצמצם פערים מהר מאד.
סיכויי הפקח הולכים וקטנים.
החקלאי זורק כליו ארצה,
רץ לגדר השדה וצועק בקול רם:
"הצו.....תראה לו את הצו!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.