רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 הרבנית מגור התייצבה בבית המשפט בתל אביב לדיון על צו ההרחקה שקיבלה מבנות משפחת סנדיק - בית המשפט קבע שאין הוכחות שהרבנית היתה חלק מהסתת הבנות לעזוב את ההורים

💥 בלחץ האופוזיציה? ח"כ משה גפני משך את הבקשה לכינוס במיוחד של ועדת הכנסת שנקבעה להיום, לאישור מינוי יעקב אשר לסגן יו"ר הכנסת. כך דיווחה עטרה גרמן  

💥 ישי כהן: ‏השר יועז הנדל סיפר אמש במליאת הכנסת על אירוע מעניין. לפני שנתיים גדולי ישראל הספרדים חתמו על הקמת ועדת רבנים ספרדית לענייני תקשורת.
(ראיתי את המסמך, כל השורה הראשונה של הרבנים). אבל המהלך נמנע בשל התנגדות נחרצת של עסקני ׳ועדת הרבנים׳.

💥 'דה מרקר' בכותרת הבוקר: בעקבות ביטול ההנחות באוטובוסים - החרדים יפעילו מערכת תחבורה פרטית. בלשכת ח"כ מקלב בדקו והעריכו כי מהלך זה יוכל לצאת לפועל תחילה בקווים עירוניים ששם ניתן לבנות מודל כלכלי שיאפשר את הפעלתם .

💥 ציון נאנוס ב'N12': המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים שניהל את ההילולה בעת האסון במירון קיבלו פטור ממכרז וינהלו את האירוע גם השנה - הנימוק: "יעילות".

💥 ליברמן: אין דיל - יש שקרים. שומע את הדיווחים הערב על כביכול דיל שאנשים יוכלו להינשא בקונוסליות בתמורה לביטול סעיף הנכד בחוק השבות. אני לא מכיר שום הצעה כזו וישראל ביתנו לעולם לא תשב בממשלה שתסכים לאיוולת כזו. נישואים אזרחיים זו יוזמה חשובה שצריכה לבוא בלי תנאים.

💥 בג"צ דחה את העתירה של ח"כ דודי אמסלם מהליכוד המבקשת לכלול גם את הערבים בחוק הגיוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.