רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 שלושה שבועות לאחר שביתו הוצת: עיריית ירושלים מתקינה בשעה זו מצלמות אבטחה וציוד אבטחה מחוץ לבית משפחת יושבייב בשכונת שמעון הצדיק (לירן תמרי).

💥 ‏יו"ר ועדת חוקה על כינוס הוועדה בעניין העלייה מאוקראינה: "הישיבה נערכת מחוסר ברירה - מעת הקמת הממשלה לא פועלת ועדת עלייה וקליטה, בשל המחלוקת עם האופוזיציה".

💥 זיופים בבחירות להסתדרות? במבצע בדיקה שנערך בימים האחרונים בשל רישום סיעה חדשה להסתדרות נמצא כי מתוך 7,000 חתימות שהגיש עיני, 2,500 מהחתומים אינם חברי הסתדרות ועוד 700 חתימות חשודות כזיופים. מנגד עיני טוען כי יו"ר ועדת הבחירות בהסתדרות מקורב לבר-דוד (שירית אביטן).

💥 ‏עו״ד ז׳ק חן על הפרקליטות: ״מצופפים שורות, זו חומה בצורה, המטרה להשאיר אותנו בחושך ובערפל. אפילו נגד העד שלמה פילבר, שננקטו נגדו מהלכים לא חוקיים - רוצים להסתיר את מה שהפיקו מהפריצה. אדם לא זכאי לדעת מה גדר הפריצה ועומק הפריצה של הפרטיות שלו, כי יש אינטרסים יותר חשובים לכאורה?״.

💥 מנכ״לית מפלגתו של בנט, סטלה וינשטיין ליעקב ברדוגו ב'גלי ישראל': חשוב לי להגיד לך באופן אישי שאני איאבק על הזכות שלך להביע את דעתך. ברדוגו: שקד ובנט חתומים על ההדחה שלי, סתימת הפיות באה גם בעקבותיהם.

💥 בנט, שקד ואורבך פנו היום לביהמ"ש בבקשה "לסלק על הסף" את בקשת התביעה הייצוגית נגדם על המיליונים הנעלמים מ'הבית היהודי'

💥 חזקי ברוך: סמוטריץ' במכתב ליו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי - "בימים האחרונים פועלת משטרת ישראל בצורה לא לגיטימית להצרת צעדיו של ח"כ בן גביר עד כדי סיכון חייו. שתיקתך והימנעותך מלהעניק לח"כ בן גביר את הגיבוי המתבקש אינם הולמים את תפקידך ומעמדך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.