רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏ועדת הכנסת אישרה היום את מינויו של ח״כ יעקב אשר לסגן יו״ר כנסת לשנה.

💥 יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: אני מודה לראשי סיעות האופוזיציה ולח"כ בצלאל סמוטריץ' שאיפשרו את מינוי איש יהדות התורה ח"כ יעקב אשר לסגן יו"ר הכנסת.

💥 בתגובה לעתירה לעצירת מבצע העלאת יהודי אתיופיה בטענה כי מדינת ישראל מביאה לישראל אלפי זרים שאין להם קשר ליהדות, המדינה מגיבה: "ההחלטה לאפשר את המשך העלייה מאתיופיה ניתנה כדין".

💥 "עשיתם פוליטיזציה למצוקת הדיור החרדית" - ח"כ אשר לשרת הפנים שקד בוועדת הפנים: "החלטת הותמ"ל שביטלה את התכנית לייעד את קרית גת מערב לחרדים התקבלה בגסות לב. כסייפא הרחוקה לא יכולה להיות תחליף לקרית גת מערב, הציבור החרדי חווה הדרה וזה חמור מאוד".

💥 השר לשעבר אריאל אטיאס, מנסה לשכנע את נציגי דגל התורה לנהל מו״מ עם שר הביטחון גנץ לשנות את סעיף היעדים בחוק הגיוס

💥 ‏עטרה גרמן: 22 הצעות חוק על סדר היום של מליאת הכנסת לימים שני-שלישי. בין היתר: חוק הגיוס, חוק הפנסיות הצבאיות, חוק הגבלת קדנציה לרהמ וחוק האזרחות.  הקואליציה נמצאת בפקק ענק של מינוס 70 הצעות לאור משיכתן בשבועות האחרונים, זאת בהיעדר הסכמות. הח"כים קיבלו הודעה: "הערכו למליאה ארוכה שתגלוש הלאה"

💥 יאיר לוי: הערכות מוגברת של שוטרי מחוז ירושלים ומרחב קדם בכל היציאות של הר הבית וביחוד באיזור שער שכם לקראת תום התפילה של החג המוסלמי בכוונה למנוע הפרות סדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.