רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 קובי נחשוני על הפרסום לדיל של ביטול סעיף הנכד בחוק השבות בתמורה לנישואין אזרחיים: זה נראה כמו ספין של מתן כהנא שמטרתו להכין את הבייס לאפשרות של נישואים אזרחיים בקונסוליות.

💥 אלעזר שטרן: סעיף הנכד בחוק השבות הינו בעל חשיבות אסטרטגית ליהדות התפוצות ולישראל. הוא לא היה ולא יהיה נתון למשא ומתן בממשלה הזאת.

💥 ליברמן: אין דיל - יש שקרים. שומע את הדיווחים הערב על כביכול דיל שאנשים יוכלו להינשא בקונוסליות בתמורה לביטול סעיף הנכד בחוק השבות. אני לא מכיר שום הצעה כזו וישראל ביתנו לעולם לא תשב בממשלה שתסכים לאיוולת כזו. נישואים אזרחיים זו יוזמה חשובה שצריכה לבוא בלי תנאים.

💥 ‏בית משפט השלום בירושלים העניק תוקף של פסק דין להסדר פשרה שנחתם בין 3 צעירות יהודיות לבין המדינה אשר במסגרתו הוסכם כי המדינה תפצה אותם בסכום כולל של 40,000 שקלים בגין מעצרים חוזרים ונשנים כאשר קיימו תפילה בשערי הר הבית.

💥 ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) למנדי ביתאן על התנגדות ש"ס לחוק למניעת אפליה במוסדות: "גם אם ח"כ יום טוב כלפון יגיש הצעת חוק שתעביר 100 מיליארד שקלים לישיבות - אנחנו נתנגד".

💥 נציגי המשטרה בועדה לביטחון הפנים: כל התלונות של בעלי חנויות הסלולר במשטרה לא הניבו כתבי אישום, אנחנו מביאים את החשודים לבית משפט והפרקליטות מחליטה לגבי ההמשך, עד כה אין חשודים שעברו עבירה שהצדיקה כתב אישום.

💥 ישראל כהן: ‏בתגובה לפרסום ב׳חדשות 13׳ על שלילת ההנחה בארנונה,  אומרים לי הערב במשרד הפנים כי הנושא לא עומד על הפרק ולא יהיה כל שינוי בנושא הזכאות להנחה בארנונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.