רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 חבר הכנסת דודי אמסלם תקף בחריפות את יו"ר הכנסת מיקי לוי: "הרסת את הכנסת"; מיקי לוי השיב: "לא מפחד ממך". 

💥 ‏גנץ מתרוצץ במליאה בניסיון לשכנע את קארה לתמוך בחוק הפנסיות. נתניהו: השר גנץ אני לא התנהגתי כך כשאתה דברת ואתה לא צריך להתנהג כך כשאני מדבר. (מעריב)

💥 יאיר כלפה: ‏במהלך ישיבת הסיעה של 'ימינה' חברי הכנסת ניר אורבך ויום טוב כלפון זעמו על כך שהחוקים שלהם לא מקודמים בועדת השרים לענייני חקיקה.

💥 אבי רבינא: ‏יעקב אשר לרינאווי זועבי: "תראי מה קרה, - פעם אחת הצבעת עם החרדים, עד סין שלחו אותך"

💥 אמיר אטינגר: ‏ח"כ יום טוב כלפון מקדם חוק נורבגי חובה. לפי ההצעה, שר שהתפטר בממשלה לא יוכל לחזור לכנסת וכך מעמדו של ח"כ שנכנס בנורבגי יהיה קבוע. כלפון מקדם את החוק כדי לעשות הפרדת רשויות במסגרת שדולה שהוא מקים בנושא :

💥 אושרו בוועדת החוקה השינויים בנוהלי הכניסה לישראל שייכנסו לתוקף ממחר: מה1.3 תבוטל חובת בדיקת קורונה לפני כניסה לישראל לאזרחים ותושבי קבע. תיירים יחויבו בPCR לפני המראה. חובת הבדיקה לאחר הנחיתה לכלל הנוסעים הוארכה בשלב זה עד 28.3

💥 לא רק בישראל: ‏מושלת ניו-יורק מבטלת חובת מסיכות בביה"ס מיום רביעי וראש העיר של ניו-יורק מודיע על ביטול חובת מסיכות לתלמידים בבתי-הספר ב7 למרץ. כמו כן תבוטל חובת ה"תו הירוק" במסעדות, מועדוני כושר ואירועי תרבות. השבוע הקרוב יהיה תקופת מבחן והחלטה סופית תתקבל ב4 למרץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.