רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 סערה בדיון בוועדת הכלכלה. ח"כ משה אבוטבול הוצא מהדיון אחרי שהטיח בליברמן שמשתתף בדיון: "השנאה והרצחנות כלפי העם לא תעבור בשקט, אתה שר האוצר הכי בושה וחרפה". (ליאל)

💥 בן גביר הגיש למח"ש תלונה על תקיפתו בידי שוטרים בשכונת שמעון הצדיק.

 💥 למרות השפל באמון הציבור של משטרת ישראל- שיעורי הגיוס למשטרה זינקו השנה ב 70 אחוזים ביחס לשנה שעברה. מהמשטרה נמסר כי 20 אחוזים מהתתגייסים הם בני מיעוטים, בהם ערבים ודרוזים, וגם מתגייסים משורות הציבור החרדי 

💥 התוכנית הכלכלית עבור המגזר החרדי? ח"כ ישראל כץ מהליכוד: "ליברמן הפירומן ממשיך לשפוך דלק למדורת ההתייקרות. רק ליברמן מבין איך לוקחים משק עם 7% צמיחה, ירידת גרעון של 3.3%, אבטלה צונחת ומעלים מסים ומחירים".

💥 מסקר פילבר: 58% חושבים כי ישראל הולכת בכיוון שלילי, הנתון הגבוה ביותר מאז הבחירות. 45% חושבים כי חופש הביטוי בישראל נפגע מאז הבחירות, לעומת 33% שחושבים שדווקא השתפר.

💥 עוד מהסקר: ‏74% מהישראלים צמצמו בהוצאות השוטפות מעט או הרבה לאחרונה, ורק 22% לא שינו את הרכישות שלהם כלל. 63% חושבים כי הממשלה מטפלת במשבר הקורונה בצורה גרועה.

💥 ועדת הכספים ביטלה הבוקר את דיוניה במפתיע, על רקע האיום של "יש עתיד" לא להצביע עם הקואליציה עד שיאושר מתווה הפיצויים לעצמאים, ובעקבות ביטול ההצבעה אמש על צו הסיגריות האלקטרוניות - לאחר שלקואליציה לא היה רוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.