רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מבזקים

 

💥 ישי כהן: שבעה וחצי חודשים. אין ספור תדרוכים, ראיונות, טורים מפרגנים ומה לא. ועדיין, ראש ממשלה מכהן על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים. מדהים.

💥 חזקי ברוך: רגע לא נעים בישיבת הסיעה של ימינה - חברי הכנסת מחו על הדלפות לתקשורת מתוך ישיבות סגורות, ומנכ״לית ימינה נזכרה שיש עליה מיקרופון של ״הצינור״.

💥 אריאל כהנא ב'ישראל היום': גורם ביטחוני ישראלי "החולשה שהפגין ממשל ביידן מול איראן ובאתגרים הבינלאומיים אחרים היא שהובילה לתוקפנות הרוסית כנגד אוקראינה".

💥 הפיננשייל טיימס מדווח מפי בכירי מודיעין אמריקני על תוכנית רוסית לבצע הפיכה שלטונית באוקראינה ולהפוך את איש העסקים האוקראיני אולג טסאירוב לנשיא.

💥 מוחמד מג׳אדלה: ‏יו״ר הרשימה המשותפת איימן עודה יגיע היום לחקירה במשטרה על העימות עם ח״כ איתמר בן גביר באוקטובר האחרון בבית החולים קפלן.

💥 יואב יצחק חושף ב׳ערוץ 14׳: קודם מעצרו של ארי הרו והפיכתו לעד מדינה, ידעו חוקרי המשטרה היטב מה מכיל מכשיר הסלולר שלו. המכשיר כלל שיחה שהוקלטה ע״י נתניהו מפגישתו עם נוני מוזס.

💥 יואב יצחק חושף: 
באמצעות פגסוס על הסלולרי של ארי הרו השיגה המשטרה מראש את המידע מפגישת נתניהו ונוני מוזס. מעצרו של הרו והחרמת הסלולרי שלו היה בכדי 'להלבין את הפריצה' ולאפשר שימוש בראיות שהושגו בעבירה .

💥 נכון להיום, 3,277 חולים משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל מאומתים לנגיף קורונה במצב קל. נכון לאתמול 2,171 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.

💥 הקורונה בישראל: 23,555 מאומתים חדשים אתמול. 974 חולים קשה. שיעור הבדיקות החיוביות 19.15%.

💥 ‏עקב המצב באוקראינה: הישראלים שיטוסו מקייב לישראל לא יצטרכו לבצע בדיקת קורונה לפני ההמראה (מעריב).

💥 ירון אברהם: גורם מדיני בכיר בתדרוך לעיתונאים על מגפת הקורונה: "הרבה מאוד מהמתים זה כאלה עם קורונה ולא מקורונה. השאלה היא אם יש עודף תמותה ומה גבול האחריות. אם אנחנו עושים את הכול וזה לא פוגע במתחסנים אלא במי שבעצמם לא נטלו את החיסונים - ההצלחה אדירה" .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.