רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 ‏משרד החינוך מוציא הבהרה: ״בית הספר בו לומדת הנערה הפלסטינית שביצעה את הפיגוע הבוקר במזרח ירושלים, שייך לווקף המוסלמי והוא מצוי באחריות הרשות הפסלטינית. אין לו כל קשר למשרד החינוך הישראלי״ (אפרת פינקל).

💥 ענבר טויזר: מוריה כהן, שנפגעה היום בפיגוע הדקירה בשיח' ג'ראח, אמרה שהיא זיהתה את הנערה שדקרה אותה: "היא הסתכלה עלי, הייתי בטוחה שהיא מחכה לאיזו חברה שלה לבית ספר. אני לא מהאנשים החושדים באנשים אחרים. (אנחנו) שכנים, לא אמור לקרות משהו כזה. זה מתסכל" :

💥 השופט בר-עם: "אדוני יודע לומר שבתקופה הרלוונטית וואלה היה אתר עוין לנתניהו?" חפץ: "זו נקודת המוצא. האנשים כולם באים מתפיסת עולם מסוימת, אותו מעמד סוציו-אקונומי, קשה למצוא שם אנשים שאוהדים את נתניהו". השופט בר-עם: "כלומר הד.נ.א של וואלה לא היה אוהד את נתניהו". חפץ: "הוא היה עוין. אמרתי את זה גם בראשית" .

💥 ‏פרסום ראשון: מנתונים של משרד הבריאות עולה כי הדעיכה החיסונית בקרב מחלימים איטית יותר ממה שחשבו. עכשיו ועדת החיסונים צריכה להחליט אם לתת חיסון נוסף למחלימים רק לאחר שנה, ולא לאחר חצי שנה כפי שנהוג כיום. ‎(כאן).

💥 ׳ידיעות׳: מבצע החיסונים לילדים מגיע אל בתי הספר הכלליים. מיום ראשון הקרוב יעברו ניידות של משרד הבריאות בין מוסדות החינוך, ובני 5 עד 11 יוכלו להתחסן גם במהלך הלימודים. בשלב הראשון יקחו חלק במהלך כ-20 רשויות בלבד.

💥 הקורונה בעולם: בברזיל 274 בני אדם מתו ביממה האחרונה, ו-10,250 נדבקים חדשים אובחנו. לראשונה מפרוץ המגפה דרום קוריאה שוברת שיא שלילי עם יותר מ-7,000 נדבקים ביממה. מחקר מצומצם במעבדה בדרום אפריקה, מעלה כי ישנה ירידה ביעילות חיסון פייזר מול וריאנט אומיקרון. גם מייקל ריאן, בכיר בארגון הבריאות העולמי, טוען כי "לא סביר" שווריאנט אומיקרון עמיד לחלוטין בפני החיסון.

💥 בבריטניה מדווחים על 131 מקרים חדשים של מאומתים לווריאנט אומיקרון.

💥 מקרה ראשון של מאומת לווריאנט אומיקרון התגלה בכווית .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.