רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 דיון היום בועדת הכספים על אישור מס לעמותה מסיונרית "המצפה לישראל". אפרת לקס מהיעוץ המשפטי של רשות המיסים אומרת בדיון: ידענו שנציג שלהם פנה לקטין ברחוב וזה לא עולה לדעתינו כפלילי. לדעתה גם הפנייה הישירה הטלפונית לקטין ממסיונר לא עולה לכדי עובדה חדשה. זאת למרות שיש חוק שאוסר על פעילות מסיונרית לקטינים (אלחנן גרונר).

💥 ועדת הכספים אישרה רשימה של 129 עמותות ומוסדות ציבור לפי סעיף 46 בפקודת מס הכנסה. בסיוע חכים משס ויהדות התורה העמותה המסיונרית הוצאה מהרשימה ולא אושרה.

💥 השר כהנא מינה את עו"ד בן ציון ארביב מבכירי 'הבית היהודי' לממונה המועצה הדתית בשדרות.

💥 ‏בשבוע שעבר גיליתי שעד כה הקיצוניים שמפגינים בעבודות הרכבת הקלה בבר אילן בי-ם גרמו לנזקים של 70 מיליון ש"ח מהכיס של הציבור. שאלתי את המשטרה איך הביזיון הזה ממשיך, אז שם טענו שהוגשו כתבי אישום נגד מתפרעים. הבוקר גיליתי שהמשטרה פשוט משקרת ולא הוגש אפילו כתב אישום אחד. (פרלשטיין).

💥 ‏ח"כ אזולאי יוצא במתקפה חריפה במליאה על ח"כ קריב: "רפורמי, שב בשקט, חתיכת רפורמי, צא החוצה, תתביש לך, תסתום ת'פה עוף מפה רפורמי קטן". הוא לא חסך במילים גם לעבר יו"ר הכנסת מיקי לוי: "אתה כזה קטן". (קובי בורנשטיין)

💥 בראיון לקלמן ליברמן ברשת ב' נשאל ח''כ יצחק פינדרוס: 'האם היית מגן על כוחה של הרבנות הראשית אם הרב סתיו היה נבחר לרב ראשי? ''מה שאתה היית עושה אם בן גביר היה נבחר לנשיא בית המשפט העליון'', השיב. ''הלכה היא הלכה והיא לא כפופה לגחמות פוליטיות" :

💥 ‏ח"כ שלמה קרעי ל103: צריך להכניס את אביחי מנדלבליט ושי ניצן לכלוב הקופים שאליו הוכנס ניר חפץ, כדי שיודו על כל הפשעים שלהם ומה שעשו בהפיכה השלטונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.