רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 בדצמבר 2021

ראו במי תומך הרב יוסף ישראל במאבק על הכשרות בקזבלנקה

 
אירוע זה התקיים ב 18.11.21               
״CERCLE DE L'ALLIANCE״ שהוא מרכז תרבות ממוסדות הקהילה היהודית בקזבלנקה במרוקו במקום פועל מסעדה גלאט כשר בהשגחת וועד הכשרות החדש של מר סרג׳ בורדוגו תחת הדיין הרבני גבריאל קיסוס ותחת ניהולו של יצחק בוסקילה
איפה יוסף ישראל רבה הראשי של קזבלנקה? איך הוא מאפשר כזה אירוע תועבה במרכז תרבות קהילתי? האין זה תפקידו לדאוג לרוחניות של בני העיר והתיירים הבאים לבקר? איפה גבריאל קיסוס איך הוא מאפשר כשרות לכזה מקום חוטאים ומחטיאים את הרבים? איפה המנהל יצחק בוסקילה שבאתר שעלה לפני מספר ימים תחת שרביטו מופיע המקום ככשר?
איפה אדון בורדוגו בעניין? או שבעצם אין מה לשאול לגביו?! אנשיו העלו את הסרטון הזה בגאווה כאות ניצחון של החומריות והתועבה על הקדושה והרוחניות 
מרוקו מקום קדוש קהילת מרוקו קהילה קדושה ממנו צמחו גדולי עולם והיום מעמידים צלם במקדש

מצורף בזה הוידאו המזעזע מיום 18.11.2021 שחושף את הפשע הגדול והניבזות של סרג בירדוגו שקורא לעצמו נשיא הקהילה היהודית במרוקו.
וידאו זה מלמד את כולם! איך סרג בירדוגו מבזה גם את ההלכה היהודית ופוגע בדת האיסלם, הדת המוצהרת של מדינת מרוקו.
בעשרות איות בקוראן, הנביא מוחמד אומר בדבר אלוהים את האיסור של זנות. תארו לעצמכם, אדם שיעיז לקחת רקדנית חשופה להביא אותה לתוך המסגד בעיצומם של תפילות יום השישי, ויעשה מופע חשפני בפני האימאמם, האם מנובל כזה ישאר בתפקידו?
סרג בירדוגו שחי במדינה מוסלמית שחוקתה היא דת האיסלם, מביא רקדניות ביום חג העצמאות של המדינה, לתוך מוסדות של קהילה יהודית עם הכשר וחוגג מופע חשפני, מה שגם ההלכה היהודית אוסרת וגם חוק המדינה שחי בה שכפוף לדת האיסלם. האם ראוי לאחד כזה להישאר על מקומו?
לא בכדי, וידאו זה עורר את גדולי חכמי ההלכה היהודית בארץ ישראל, שהפיצו אזהרות שהיהודים לא יסעו למרוקו, וקוראים להוד מלכותו המלך מוחמד השישי יר"ה שתמיד כיבד את ערכי כל הדתות גם הדת היהודית, לסלק את מר בירדוגו מתפקידו. שכן, לא רק שאינו מכבד את הדת היהודית אלא גם מזלזל בנביא מוחמד ובדת האיסלם.
כל זה רואים בוידאו המזעזע היאך רקדניות חושפות עצמם בתוך מוסדות מוצהרים של הקהלה היהודית והכל בחסות בירדוגו, ואת ממקורבותיו היא עצמה חשפה זאת והעלתה זאת לדף הפייסבוק שלה.

Ci-joint la vidéo choquante filmée le 18.11.21 qui dévoile le grand méfait et l’ignominie de Serge Berdugo qui se prétend président des communautés juives du Maroc. 
Cette vidéo est éloquente pour tout le monde et montre comment Serge Berdugo méprise la halakha juive et porte atteinte à l’islam, la religion officielle du Maroc. 
Dans des dizaines de versets du Coran, le Prophète Mohammed cite les paroles de Dieu interdisant la prostitution. Imaginez quelqu’un qui oserait prendre une danseuse largement dévêtue et l’amènerait à l’intérieur d’une mosquée en plein milieu de la prière du vendredi pour qu’elle se livre à une représentation de strip-tease devant des imams ! Un tel individu mériterait-il de rester à son poste ?
Serge Berdugo, qui vit dans un Etat islamique dont la constitution est la religion musulmane fait venir des danseuses le jour même de la Fête de l’Indépendance du pays, au sein d’une institution de la communauté juive, avec son accréditation, et festoie devant une représentation de débauche, ce que la loi juive interdit également tout comme l’interdit la loi du pays dans lequel il vit et qui est soumis aux lois de l’islam. Un tel individu est-il digne de rester en place ?
Il n’est pas étonnant que cette vidéo a indigné les grandes figures de la halakha juive en Israël, qui ont diffusé des avertissements exhortant les Juifs à ne plus se rendre au Maroc et appelé Sa Majesté le Roi Mohammed VI, que Dieu le glorifie, à démettre Serge Berdugo de ses fonctions, car non seulement il ne respecte pas la religion juive mais il méprise aussi le Prophète Mohammed et la religion musulmane.
Tout ceci est visible sur cette vidéo choquante, où l’on voit comment des danseuses se déshabillent à l’intérieur d’institutions officielles juives et tout cela sous l’égide de Berdugo, et c’est l’une de ses proches qui a révélé cette affaire en diffusant cette vidéo sur sa page Facebook.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.