רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 בדצמבר 2021

התנצלות - הבלוג יעלה היום באיחור - רק עכשיו שחררו את הידיים שלי מהמכונות

כבר חדשיים שהבלוג עולה יום יום במסירות נפש, מצבי הרפואי עבר עליות וירידות בגלל אבנים שסתמו עורקים בגופי. בשבועיים האחרונים שוב החולשה גברה וכאשר עשיתי בדיקות התוצאות היו כאלה שהרופא טען כי אני האדם הכי בריא, ובכל זאת משהו קורה ולא יכלו למצוא מה זה עד שלא הייתה ברירה וחזרנו לראש למי שניתח אותי בניתוח הראשון שהיה במדינה אחרת וכששמע מה קורה הוא הודיע כי ביום שלישי בבוקר הוא מגיע במיוחד וציוה עלי לעבור בדיקות של שש שעות שפירושו כל סוגי הבדיקות האפשריות. בשעה 4 באותו יום החליט כי מנתחים אותי מיד, בשעה חמש הודיעו לי כי בשש הניתוח, והסיבה, שוב אבנים חסמו עורקים וגם מצאו נזילת דם במקום הניתוח השני

ואכן הניתוח עבר בשלום הוציאו את כל האבנים שהם ראו כולל אלו שחסמו עשו עוד כמה טיפולים להבטיח את מינימום היכולת של האבנים להמשיך ולחסום עורקים, ורק עכשיו שחררו לי את הידיים מהמכונות ואני בדרך הבייתה ומיד אי"ה נשוב לעבודה

ישנם הצועקים ואומרים כי אני משוגע, במצב כזה עלי לקחת חופש יום יומיים לשוב לכוחות אחרי שלשה ניתוחים בחדשיים, אבל זה לא אני, ואי"ה מיד איך שאצליח לשוב למקלדת - אפילו עוד בדרך הבייתה כמה שאצליח דרך הלאפטאפ

הבלוג היום יעלה בסדר אחר ומקוה כי ממחר נשוב לסדר הרגיל

חיים שאולזון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.