רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בדצמבר 2021

נורה אדומה על ר' אלימלך בידרמן

 

ראיתי את התגובות על ר' מיילך
ר' מיילך שליט"א יקר מאוד ומועיל מאוד לכלל ישראל, מלהיב לתורה ויראת שמים, וכידוע בדורנו המנהלים הרוחניים הם המשפיעים והמגידים, אבל כלל ידוע הוא שלא עושים דברים מוזרים שאף רב אחר לא עשה ולא עושה, אולי אני לא יודע, אבל כך נראה לי.
גם סבו הצדיק מלעלוב שעשה הרבה דברים מעניינים לא עשה כזה דבר.
לכן אני חושב שצריך להיות זהיר מאוד בדברים כאלו והדומים להם.
גם אם עברה חצי שעה, רוב העולם לא מכבה את הנרות, כיון שהיום אנשים נמצאים ברחוב עד מאוחר בלילה.
יש לפעמים שבמעשה מסויים אדם מדליק על עצמו 'נורה אדומה', זה לא אומר חלילה שהוא פסול, זה מלמד שיש כאן בעיה מסויימת, עם כל ההערכה כלפיו וכלפי מעשיו.
אני מניח שכל רב בר סמכא יסכים עם דעה זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.