רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בדצמבר 2021

בוז עמוק ל'יתד נאמן'

 

לעורכי העיתון המתיימר להיות "דעת תורה" 
מאד רציתי לחשוב שהכל עלילות שקר
ומאד הייתי שמח אם חיים ולדר תובע דיבה את עיתון הארץ – ומנצח. 
צר לי מאד שעוכרי ישראל כמו ההוא מעיתון "הארץ" וההוא מבית המשפט ה"עליון" עדיין חיים – וחיים ולדר, האיש שחשף את פרצופם וסכנתם איננו. 
ובכל זאת אני רוצה לומר לכם 
להתאבד זה איסור חמור
זה כאילו אדם בועט בגזרת המלך: "אני מתפטר! לא רוצה לעשות את התפקיד שנתת לי!" 
כן, אני יודע שיש "פתחי תשובה" ביורה דעה והוא מאד מאד מצמצם את הסיטואציה.
ועדיין אני חושב שהעיתון "יתד" היה אמור להיות מחוייב להלכה ולא לנורמות.
היה צריך לשנות את הכותרת "חיים ולדר הלך מעימנו בטרם עת"
לא לכתוב "נפטר", זה שקר! שקר! שקר! 
זה מצדיק את ההתאבדות הבאה! 
ואתם בזויים בעיני כבר מימי גירוש קטיף
בכל הכתבות שלכם טרחתם לציין "מי אמר להם לגור שם"? 
כביכול אתם מדברים בשם התורה
והנה אני רואה שוב: לא התורה ולא החינוך מעניינים אתכם, רק ההשקופע, המחנאות, המגזריות, זה מה שמעניין אתכם.
יש לי רחמנות על האומלל המתאבד, מה הוא יענה בבית דין שלמעלה? כמה דברים הוא יעבור עד ש"יזמין את הרב סילמן לדין תורה בשמיים"? 
כי לכלב חי הוא טוב מן האריה המת. הרב סילמן חי ואתה לא. 
מה שפוסקים בבית דין של מטה זה מה שיהיה בבית דין של מעלה. ככה לפחות אומרת קופת העיר. 
יש לי רחמנות על המשפחה. 
ועם זה, יש לי בוז עמוק לעיתון שלכם. שמעדיף את ההשקופע על פני ההלכה והאמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.