רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 בספטמבר 2021

תפסיקו את ההתנהגות הזאת


מאמר זה כותב חסיד גור בשנות השלושים לחייו, שהידון לא קטן, אבל לאור המעשה שקרה לי החלטתי שאני חייב לפרסמו,
באתי היום בערב להתפלל מעריב בביהמ"ד קהל חסידים ברובע ז' באשדוד, חיכנו שם כמה אברכים מחסידי גור ועוד מהציבור הכללי למנין ולבעל תפילה שיגש לעמוד, 
לפתע נכנס ליבי גרינצייג הידוע מהצלה שעבר לקבוצה השלישית ונעמד ליד העמוד לגשת למעריב הוא בשנה על אביו הידוע ר' שייע ז"ל, 
ברגע שהנ"ל נכנס פנה אליו אחד מהאברכים וצעק עליו שיצא מיד מפה שמאלני, 
כנראה הוא לא ידע שעם גרינצייג לא מתחילים, 
גרינצייג אמר לו אם אני לא מתאים לך, אתה יכול לצאת, לא היה לאותו אברך ברירה ויצא והוציא עמו את כל האברכים מחס"ג, אבל הבושה הייתה גדולה שכל ההיהודים מהצבור הכללי רואים את אותה התנהגות, אנו יוצאים לוזרים, 
אבל אם חשבתי שבכך נגמר הסיפור, לא, חיכתה לי הפתעה בכלל לא נעימה, 
לאחר שסיימתי מעריב במנין השני נגשו אלי שני אברכים בני תורה ספרדי ואשכנזי וניסו לברר מה בדיוק קרה עם אותו חזן שהסתלקנו מלהתפלל עמו, 
כמובן שניסתי להסביר להם בטוב טעם את כל העניין עם שאול ואנשיו כמה שאני מסביר להם יותר , אני מבין שהם יודעים את העניין לא פחות טוב ממני אבל מה שהבנתי מהשיחה שלהם שאנו גערר חסידים הפסדנו את המעמד שלנו בציבור ועוד זמן קט אנו נהפך לכת אמיתית בעיני הציבור, אם לא נפסיק בהתנהגות המשונה הזאת, וכולם מסבירים לנו בברור שאנחנו מתנהגים ממש כנגד השולחן ערוך והם ממש לא, 
ולכן אני פונה לכלל חסידי גור תפסיקו את ההתנהגות הזאת, ולא נהפך עוד מעט לגרועים שבאומות בואו ונחדול ונעסוק רק בחיובי, 
אני מאד מבקש תעבירו את זה לכמה שיותר אנשים כדי להציל  כמה שאפשר, 
בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.