רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 נס בהר הזיתים: ‏משפחה יהודית אשר עשתה את דרכה לאזכרה בהר הזיתים הותקפה לפני זמן קצר בידי פורעים ערבים אשר השליכו לעבר הרכב בלטות ואבנים. רכב המשפחה נפגע וחלק מחלונות הרכב נופצו. אחד מבני המשפחה הצליח לירות מנשקו האישי מספר יריות באוויר ולהניס את הפורעים.

💥 לראשונה בגיבוי ממשלתי - בצעד מתריס קיימו החוגים הרפורמיים בהסתדרות הציונית העולמית אירוע שירה, בערבוביה גברים ונשים, בכותל המערבי, כשבמרכזו נאמה "רבאית" רפורמית, ו"חזנית" אמרה תפילת סליחות.

💥 ‏בית המשפט המחוזי בלוד, גזר 3 שנות מאסר על ציון כהן, 69, מקיבוץ מרום גולן, ועוד 10 אלפים קנס- לאחר שהורשע שהצית והניח מטענים בבתי דין רבניים ומועצות דתיות ברחבי ישראל, ב2020. כהן, חילוני, עשה את המעשים על מנת להפסיק שירות לחילונים במוסדות הודה כי "מטרתו הייתה הפרדת דת ומדינה".

💥 ‏ח״כ שמחה רוטמן על הועדה למינוי שופטים: אם איילת שקד לא שינתה עמדותיה, אשמח לשתף איתה פעולה ולמנות שופטים טובים שמבינים מה זה ריסון שיפוטי, שיודעים איפה מקום העליון ואיפה מקום הכנסת ומה החוק אומר ולא מה החוק צריך להיות (נחמה דואק).

💥 ‏דיווח ב"ניו יורק טיימס": מומחים מעריכים שאיראן מסוגלת להרכיב ראש נפץ גרעיני בתוך כחודש – זאת ברקע פרסום הדוח של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית על תוכנית הגרעין האיראנית בשבוע שעבר. 

💥 טקסס ולואיזיאנה נערכות לפגיעת סופת ההוריקן ניקולס: הנשיא ביידן הכריז על מצב חירום בלואיזיאנה והורה על סיוע של הממשל הפדרלי למדינה

💥 פוטין נכנס לבידוד לאחר שכמה מאנשי הפמליה שלו נדבקו בקורונה, כך הודיע הקרמלין. הבידוד מגיע יממה אחרי שהוא נועד עם הנשיא הסורי אסד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.