רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 ביולי 2021

מבזקים


💥 ‏אסון קריסת הבניין במיאמי: נמצאה וזוהתה גופת האדם האחרון שהוגדר נעדר, מה שהעלה את מניין הנספים באסון ל-98.

💥 הרב דוד לאו מוכר את נמשתו לשטן - ערוץ 7: דיל בין הרב הראשי הרב דוד לאו לשר מתן כהנא - שתיקה תמורת מינוי. הרב הראשי, שיסיים את כהונתו בעוד כשנתיים, ימונה לדיין בבית הדין הרבני הגדול. בתמורה לא ינהל מלחמה נגד תוכנית הכשרות של השר כהנא.

💥 מכה קשה ואנושה לייצוג החרדי: ‏מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הדיינים, שיגדיל את הייצוג הנשי בוועדה למינוי דיינים ויוסיף לה נציג נוסף מטעם הממשלה. 59 תמכו ו51 התנגדו.

💥 בבני ברק אכיפה מוגברת של שוטרים ללכוד אזרחים ללא מסיכות בחנויות

💥 ליברמן ממשיך להסית נגד החרדים - ממשיך להסית - איווט ליברמן בכנס 'גלובס': ״לא יכול להיות שבגיל 18 חרדים לא יידעו לוח הכפל, אם לא היו שיקולים קואליציוניים הייתי פועל בדרך יותר אקטיבית״.

💥 עקיבא וייס ב׳רשת ב׳‬⁩: שר הדתות מתן כהנא פועל לחסום כניסה של ארגונים לא אורתודוקסים לשוק הכשרות במסגרת הרפורמה שהוא מקדם. איך הוא עושה את זה? הוא פועל להעביר את החוק לוועדת הכלכלה ולא לוועדת חוקה בראשות ח”כ גלעד קריב בה החוק עשוי לעבור שינויים. 

💥 מחלוקת בין יהדות התורה לש"ס סביב הגשת מועמד חרדי מהכנסת לנציג הוועדה למינוי דיינים. ההכרעה תיפול בישיבה משותפת של ראשי הסיעות עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.