רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 ביולי 2021

מבזקים


 💥 באופן חריג: ועדת החוקה קיבלה את ההסתייגות שהגיש ח"כ אורי מקלב אמש  לפיה לא יוכלו להדיח או להשעות דיינים מכהנים אלא רק ברוב גדול של שבעה חברים.

💥 סערת מכשיר ההקלטה של סילמן: ח"כ ליצמן וגפני בהודעה "לאחר בדיקה התברר כי מדובר במכשיר הקלטה והסרטה, שהועברו לח״כ סילמן, מטעם ערוץ תקשורת מרכזי במסגרת כתבה שמתוכננת לשידור. תלונה רשמית תוגש ליו״ר הכנסת, וכן לועדת האתיקה של הכנסת לכשתוקם".

💥 יעקב ריבלין בחצות בסקופים: מאחורי יוזמת ח"כ אייכלר להורדת אחוז החסימה מסתתר חשבון פוליטי מתחוכם. אם אחוז החסימה יורד, אגו"י ו'דגל' לא יחששו להיפרד כמו ברשויות המקומיות. אם אגו"י רצה בנפרד, ציר פרוש-אייכלר יהיה חזק משמעותית מציר ליצמן-טסלר.

💥 אבי רבינא: ‏יו״ר הכנסת מיקי לוי הזדעזע מהכותרת שנתנו ש״ס ויהדות התורה להצעת האי אמון ״ממשלת הטריפה״, וביקש לעדן את הנוסח בפעם הבאה. ליצמן: ״כשליברמן ביקש לזרוק את החרדים למזבלה גינית?״. לוי: ״לא הסכמתי איתו״.

💥 חה"כ מלכיאלי טוען במליאה: "בנט החליט לקנות עוקבים בטוויטר - זה פייק" -  "מסכן, נמצא בצל של ראש אופוזיציה חזק, פופולרי - הוא כל הזמן מנסה לחקות אותו"

💥 דפנה ליאל: ניצחון לקואליציה: התיקון לחוק יסוד הממשלה עבר ברוב של 61. המשמעות: לפיד יהיה ראש ממשלת המעבר אם הממשלה תיפול .

💥 יהודה שלזינגר: ‏נכון לעכשיו חוק הקנאביס לא יעלה. אין רוב. רע"מ מתנגדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.