רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 ביולי 2021

והיו עיניך רואות את מוריך

 

מאת: חרדי בעולמו

לאחרונה התפרסם שאחד מגדולי חלאות האדם אשר בבית המחוקקים הישראלי (שנשא תפקיד מרכזי שבמפלגתו ובקואליציה של נתניהו) התנגד לחוק, שכפי שהוא עצמו אומר, הינו 'חוק חשוב מאוד'.

מהו החוק החשוב מאוד ומה הסיבה שגורמת לו להצביע נגד חוק שהוא מחשיבו כחשוב מאוד?

ובכן, החוק המדובר הינו החוק המחייב את משטרת ישראל לשמור דגימות מדעיות מזירות פשע כנגד נשים וילדים (לרוב), כדי שבעתיד ניתן יהיה להשוות את תוצאות הדי אנ אי, לדגימות שנשמרו.

סיבת הצעת החוק הינה, מכיוון שלאחרונה נתפסו כמה פושעים אחרי עשרות שנים והתפיסה התאפשרה רק בגלל שמשום מה נשמרו דגימות או חפצים מעת אירוע הפשע.

כמי שכואב מאוד את כאבם של הנפגעים וכמי שכועס מאוד על אוזלת היד וחוסר המעש המספיק של רשויות האכיפה בארץ ישראל (כולל המשטרה, הפרקליטות והשופטים), שמחתי שחוק כזה עלה.

אז אם 'כבודו' מבין שהחוק חשוב מאוד, מדוע אתה מתנגד לו? מה יותר חשוב מ'חוק חשוב מאוד'?

התשובה ניתנת במו פיו של הנכבד דנן 'אמנם החוק חשוב מאוד, אבל עוד יותר חשוב להפיל את ממשלת בנט'.

אין לי טענות נגד זבלי-אדם הפועלים לפי מיטב יכולתם והבנתם. זה מה שהם, וזו היכולת שלהם. ברור שהבנאדם לא מבין שיש משהו 'לא בסדר' בהפקרת נפגעי פשעים, לטובת קיעקוע אפשרי של ממשלת בנט. הרי אם היה מקום לקצת מצפון או שכל בגופו המגודל של המדובר, היה לפחות נמנע מלהסביר את איוולתו-עוולתו.

לא עליו תלונותי. תלונותי היא אך ורק עלינו.

איך קורה שגם אצלנו יש חכי"ם שפועלים נגד הציבור שלהם, העיקר שלא תבוא טובה כלשהי מממשלת בנט??? מה חשוב לנו יותר, שלא ישלוט עלינו בעל הנס הגולי (למישהו יש הסבר כיצד כיפתו אחוזה על ראשו בדרך הטבע?), או שנשיג את מה שחשוב לנו? מי הרב'ה והמורה הגדול שלכם??

מה לי ומי לי עם כל אנשי ורבי השלטון?? מה מיני יהלוך אם בראש הממשלה יעמוד חילוני גמור, או חילוני המתחזה לדתי (לגירסת הגורסים). זה מה שמעניין אותנו?? לנו יש אינטרסים ברורים ומוגדרים (ולא. הם לא אלו שנלחמים עליהם החכי"ם שאמורים לייצג אותנו *). מי ישמור על פך השמן? האם זה יהיה איש ליכוד או איש ימינה? זה מעניין אולי את סבתי שמנוחתה עדן זה עשרות בשנים.

אתם לא קולטים עם אלו שפלי-אדם התחברתם? מי גידל את האפסים המוחלטים הללו? מי העדיף אותם על פני כל איש וטוב בליכוד? ראיתם ש'שם' אפשרי לעשות כל רע ועוולה ולמדתם מהם? עדיף לנו להיות באופוזיציה מאה שנה ולא להגיע למצב שאנחנו נלחמים נגד עצמנו - רק כדי להעדיף את טובת החכי"ם או חצרם.

 

חרדי בעולמו

* החכי"ם שלנו עסוקים במלחמות מול שר הדתות שרוצה שפחות חרדים יהיו במערכת הרבנות הראשית.

זה ממש לא עניינה של היהדות החרדית כמה מאיתנו יעבדו במקומות הללו. הרבנות היתה גוף שנדחה מכל וכל ע"י כל גדולי ישראל. רק בדיעבד גמור ובמקרי חריגים ובאופן פרטי הותר בשקט לרבנים ספציפיים להתפרנס במקום הזה. הרי מי במחנינו שזקוק לשירותים מסוגת הרבנות, בין כה וכה משתמש בבתי הדין הפנימיים שלנו, אז מה הקשר שלנו, כציבור, לנושא הרבנות הראשית??? אותנו מעניין אך ורק 'יבנה וחכמיה' ולא האינטרסים האישיים של האליטה החרדית!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.