רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 ביוני 2021

הערות והארות


 ב"ה שהמאפיה הגורית יש להם שליטה רק על המנהגים (הרעבעס בלע"ז), שלנו כן יכניס כתבה בהמודיע? לא יכניס! כן יבוא לשבע ברכות? לא יבוא! כן ייתן הבהרה על הזמנת רח"ל את ר' שאול? בוודאי, אבל למזלנו הציבור חכם פי אלף מהנהגה שלו, ובז למי שנכע לתכתיבים של ממסד פאשיסטי, מדכא, סאדיסט, חושב שיש לו טאבו על יהדות החרדית, (עוד חי בהשליות של השופר היחידי שהיה לפני 50 שנה המודיע), ומי שלא בא לא טוב חייבים לרמוס, להוקיע, לשרוף, וכשמי לא הולך אתו בתלם גם הוא רח"ל בכלל פושעי ישראל, וכל המנהגים רוקדים טנגו אתם, אֵ֤לֶּה אֱלֹהֶ֙יךָ֙ יִשְׂרָאֵ֔ל
======================
איזה כייף היה אתמול לאחר חצות הלילה. להסתובב בסמינר בים לפני האירוע.  הגיעו לשם המונים לקראת השעה 1 לפנות בוקר. 
היה מוכן שם כל טוב. 
טשולנט.  קיגל תפו״א. קוגל איטריות. ליקרים למינהם. ועוד מיני מטעמים. הכל בכמויות.  
ומעל הכל לראות על פני כווווווולם את האושר , אושר של שיחרור לחץ. אושר של ה ילחם לכם ואתם תחרישון.  אושר על פני הרבה פרעמדע שהגיעו. שמרגישים חלק מכל השמחה הזו. 
זה לא משהו שאפשר לתאר.  ובהמשך לראות את ראש הישיבה נכנס לאולם מאופק, ללא סימני ניצחון.  
לא להאמין.
======================
הצלחת מוסדות פני מנחם
נקמה חיובית כל כך מתוקה העולם לא ראה הרבה שנים!
ממש ימות המשיח!
======================
התירוצים המגוחכים של גיא פלג לאי סיקור התפוררות תיקי נתניהו: ״מדווחים על פי שיקול דעתנו העיתונאית. העורך מחליט, אפשר לפנות לערוצים אחרים" (לאחר ש"העורך" החליט להביא את השקרים וההטיות של פלג בתיק 4000 לאורך שנים ארוכות בבית שדה לנתניהו)
======================
קואליציית בנט לפיד מרגישה שהתקשורת תכסה על כל פשעיה ולכן מרשה לעצמה סתימת פיות פרלמנטרית שטרם היתה כמותה. זה מתחיל בזריקת ח"כים מדיוני ועדות וממשיך לאיסור הגשת הצעות חוק פרטיות כדי למנוע מבוכה מהקואליציה.
======================
לדעתי המפלגות הדתיות לא קשורים לביבי 
יש חוק אזרחות לקואליציה  חסר קולות 
אין בעייה תלמדו מהערבים 
כמה מיליארדים ומצבעים בעד  החוק 
החוק טוב למדינה בכל מקרה 
שליברמן יתן כמה מיליארדים לחרדים אם רוצה את החוק
======================
‏חיים רמון על הצביעות של איילת שקד: ״את מטיפה לנתניהו על ביטחון ישראל בקשר לחוק איחוד משפחות? אז את בעצם אומרת שעשית קואליציה עם מנסור עבאס שהוא נגד ביטחון ישראל!״; ״אני אומר לליכוד: אל תהפכו לרשת הביטחון של הקואליציה. ‏>>>> ההבטחה הליבתית שלכם היא להפיל את הממשלה בכל דרך ואתם צריכים להתנגד גם אם יגישו הצעת חוק לסיפוח מלא. לא צריך להתרגש, הייתי שר הפנים, נושא איחוד משפחות לא יוצא לדרך כל כך מהר ואפשר לתקן זאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.