רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בינואר 2021

מבזקים


 יקי אדמקר: ‏הגבלת חמישה אנשים בחלל סגור נועלת דה פקטו את בתי הכנסת, אבל במפלגות החרדיות דממה. גם בבתי הרבנים לא ממהרים להכריז מלחמה בנושא. כאב הראש מזירת מוסדות החינוך זה די והותר עבורם.

בלום ב'משפחה': מול החשש מהמוטציה מנהיגי המפלגות החרדיות לא לחמו הפעם על סגירת בתי הכנסת, בשיחות סגורות נשמע גם תסכול פנימי: "אי אפשר לשלוח אותנו להיאבק כשאף אחד בשטח לא מוכן לקבל אחריות, אין לנו פנים להפוך עולמות, להשיג ויתורים גדולים ואחר כך לצאת רמאים קטנים".

יקי אדמקר: יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר נעדר כעת מניהול הוועדה בדיון על תקנות הסגר, ככל הנראה כי אינו רוצה להיות שותף אקטיבי בסגירת בתי כנסת ותלמודי תורה.

על רקע הזינוק בתחלואה ובתמותה במגזר החרדי, מטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות מעלה קמפיין בתקשורת החרדית, הקורא לשוב ולהתפלל באוויר הפתוח ולקיים מנייני חצרות. בתחילת השבוע פורסם קול קורא ממרנן ורבנן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין הקוראים לשוב ולהתפלל במנייני החצרות  ובמקומות הפתוחים. 

‏חיים רמון: “רומסים הזכויות של האזרח בנימין נתניהו; איך בדיוק ניתנו האישורים לחקור אותו - בשיחת מסדרון? כל מי שחתום על כתב האישום שלו אסור לו לגעת בכתבי האישום - זו חובבנות; גם התקשורת מקריבה את זכויות האדם לטובת יחסי התן וקח שלה עם הפרקליטות״; ״אני ממליץ לאריה דרעי: אל תתפטר״.

יוסי אליטוב: "הגיע הזמן שהתקשורת החרדית תתבגר. ברור לנו היום שאין לנו שום פנים לצאת החוצה ולהתחיל לדבר שמסיתים נגדנו, אנחנו נלחמים פה על החיים שבעוד שעה ימותו. להביא לביתר - העיר הכי אדומה - אלפים לחתונה? זה הזוי! הם אשמים?! אנחנו אשמים"

אבי בלום על העמדת אריה דרעי לדין בעבירות מס: פרשת משפטים, בושה! אם הפרסום נכון, זוהי עבירה שיש עמה קלון - למאשים. אחרי ציד לוויתנים של חמש שנים, היועמ״ש מעלה בחכתו, ועוד בערב בחירות, אך בקושי סרדין. יועמ״ש הגון היה סוגר את התיק, רק בגלל עינוי הדין ומשך הפעלת שיקול הדעת הבלתי סביל ובלתי סביר בעליל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.