רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בינואר 2021

מבזקים


 תדהמה בביתר עילית לאחר ששוטרים קנסו אמש את האדמו"ר מנדבורנה-ביתר והגבאי בסכום של 500 ש"ח לכל אחד, בעת שהאדמו"ר חזר מתפילת מנחה, ולטענת השוטרים השניים צעדו ללא מסכות.

אבי רבינא ב'קול חי': בתום ישיבה במושב בית דין של "העדה החרדית" בירושלים אמש, הוחלט כי כל המוסדות בירושלים ובית שמש יישארו פתוחים בסגר

אהרן רבינוביץ: קצין במש"ח (מרכז שיטור חרדי), האחראי על אזור מאה שערים, התקשר היום לגורמים בחסידויות השונות לעדכן על הסגר. התשובה שקיבל חד משמעית: הכל ימשיך כרגיל!

בביהמ"ד המרכזי של חסידות גור בירושלים, מהגדולים בעולם, הודיעו כי אין לקיים תפילות בכל תקופת הסגר. החסידים התבקשו להגיע ולאסוף את חפציהם. גם מערכת החינוך של גור תושבת כולה (קובי נחשוני).

קלמן: סבב השיחות של נתניהו עם מנהיגי הציבור החרדי - בשעה האחרונה שוחח נתניהו עם מרן האדמו״ר מויז׳ניץ כחלק מהנסיון לשמור על תקנות הקורונה גם במגזר החרדי.

‏רה"מ נתניהו שוחח כעת עם נכדו של מרן שר התורה הליטאי הגר''ח קנייבסקי שליט"א במהלך השיחה העביר הנכד יענקי קנייבסקי לרה״מ נתניהו את המסר כי מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי הורה הבוקר לסגור לכמה ימים את החיידרים לאור התחלואה הקשה.

‏במהלך השיחה העביר הנכד הרב יעקב קנייבסקי לרה״מ בשם מרן שר התורה את ברכתו של הגר״ח קנייבסקי לרה״מ נתניהו על מבצע החיסונים המוצלח שהוביל למען מדינת ישראל וציין כי הרב מורה לכל שומעי לקחו להתחסן ולשמור על כל ההוראות והתקנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.