רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בינואר 2021

מבזקים


 ריבלין ב'בקהילה': לפרוש ואייכלר נודע שליצמן מנסה לסגור בשקט דיל מוזר עם גפני - שיבחר את התפקיד הראשון ו'דגל' תקבל מקום ראשון ומקומות לא זוגיים. בקיצור, ליצמן מוכן לוותר על ועדת הכספים ובלבד שאייכלר ידחק למקום ה-8.


עוד מריבלין ב'בקהילה': השניים לא ידעו אם זו הצעה רצינית או ניסיון גישוש, והריצו מכתב שחייב את 'דגל' לענות להם שלהד"ם. המכתב סגר למעשה את הדלת מפני מו"מ נפרד של הסיעה המרכזית ללא ידיעת בעלי הברית החדשה.

המחלוקת באגודת ישראל: עיתון 'המבשר' בכתבת ענק על הדרישות לשינוי באגודת ישראל "ההתנהלות הנוכחית משדרת הפניית עורף לקהילות ולנציגיהן".

עוד ב'המבשר': "לו היו מסדרים את הדברים, גם דיבורים פוגעניים והתרברבויות מתגרות בקהילות חשובות ובנציגיהם, עם אמירות יהירות של 'לא חייבים להם חשבון', לא היו זולגות לתקשורת".

ישראל כהן: ‏הציר מתחזק - מאמר מערכת חריף ומשותף ל'המבשר' ו'המחנה החרדי' תחת הכותרת "לא תוכל להתעלם" - "הם מפחדים להשיב בריש גלי ולפרסם שהם לא רוצים לכבד את הקהילות ומשום כך הם סבורים שעדיף להתעלם. התעלמות שסופה מי ישורנה". בידיעה מוצג הגרף של אחוזי ההצבעה הגבוהים של כלל הקהילות באגו"י.

מחנוקבה בעלזא-
שמילי גרינפלד קיבל קנס 5000 ש"ח 
אתמול ישב בחקירה שלוש שעות 
המשטרה נתנה צו סגירה למקום 14 יום והיום דיון בבית משפט לסגירת המקום עד קבלת טופס 4 
לטעת הפקליטות אסור להתפלל במבנה.

דיווח מבני ברק - זייברט פעל שהמשטרה תעשה למחנובקה חקירה בעקבות 2 הארועים האחרונים שהתקיימו במבנה עקב שאמשינוב תומך נלהב בגר"ש אלתר וערלוי קיבלו את הילדים של קהילת הגר"ש אלתר לחיידר שלהם. גורם בעירייה: זייברט ואנשיו מצרים את קהילת פני מנחם בכל מה שהם יכולים ומאיימים על המוסדות בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.