רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בינואר 2021

מבזקים


 ׳ידיעות׳: הרוחות בכפר חב״ד סוערות - חשד לשחיתות חמורה ועסקת מיליונים מפוקפקת! זכות בשווי של יותר מ-100 מיליוני שקלים להקמת שני מתחמי תחנות דלק, נמכרה בעסקה שלא הכניסה פרוטה לחברי היישוב. רואה חשבון חיצוני שמונה לבדוק את ההתנהלות קבע: ״העסקה נחתמה שלא כדין ובניגוד עניינים מובהק״. את העסקה הוביל סגן ראש המועצה.

יואליש שווארץ היועץ החרדי של ימינה!!! אחרי ההתקפה המרושעת והנפשעת של "בנט" היום בבוקר על כל הציבור החרדי ומנהיגיו ורבניו --- באמת הגיע הזמן לעזוב את בנט מיידית ולהמליך עליך את סמוטריץ' שהוא ירא השם מרבים!!!

‏ליברמן: ישראל ביתנו לא תשתף פעולה עם גדעון סער אם יבחר לצרף את המפלגות החרדיות לקואליציה. בהקלטה שמפרסם זאב קם אומר ליברמן "כל מי שרוצה לראות את ישראל ביתנו בקואליציה שלא יבנה על ש"ס ויהדות התורה ולהיפך".

אבי רבינא: ‏לתשומת לב החרדים, זאב אלקין, מספר 2 של סער נפגש עם הנהלת רבני ׳צהר׳ והיו״ר הרב דוד סתיו. בעלון הסרוג 'מצב הרוח' דווח כי נידונו שיתופי פעולה עתידיים בין ״תקווה חדשה״ לצהר בנושא דת ומדינה.

לאחר שעות של שתיקה ראש הממשלה נתניהו  מגנה את האירועים בגבעת הקפיטול בוושינגטון - "ההסתערות על בניין הקפיטול בוושינגטון הייתה מחפירה ויש לגנותה בכל תוקף. אין לי ספק שהדמוקרטיה האמריקנית תיגבר - כפי שקרה תמיד".

 ‏יו״ר הכנסת, לוין, העביר מכתבי חיזוק ותמיכה לסגן הנשיא ונשיא הסנאט, מייקל פנס, ולמקבילתו יו״ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, בעקבות האירועים בקונגרס אמש.

‏פנחס ג'רבי, אחד הפורצים לקונגרס: "בהתחלה ירו עלינו כדורי גומי, אחרי זה זרקו עלינו רימוני הלם, ובאיזה שהוא שלב ההמון התפרע ודחף את השוטרים. אמרנו לשוטרים בתוך המבנה שאנחנו רוצים להעביר מסר לקונגרס, שלפחות יסתכלו על העדויות של ההונאה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.