רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בינואר 2021

מבזקים


 הדרמה בסדיגורא: בחסידות פנו לביהמ"ש שיורה לאכוף את הצוואה של האדמו"ר זצ"ל וימנה כונס נכסים שיעצור את הפרת הצוואה ולקיחת נכסים על ידי צד הרב מש"י בירושלים.

‏'כאן 11': שב"ס הודיע לבית המשפט כי לא יוכל לבצע איזוק אלקטרוני לרב אליעזר ברלנד - כל עוד הוא נתון באשפוז. מחר יתקיים דיון בהמשך מעצרו של ברלנד ובשאלת המעבר למעצר באיזוק

רבינא: ‏עיתון "המחנה החרדי" של בעלזא מקדיש את עמוד השער למאבק המשותף של פרוש ואייכלר נגד ליצמן שדורשים ייצוג הולם לחסידות בעלזא והחסידויות הקטנות ברשימה.

קלמן: ‏15 חברים מהמועצה הארצית של אגודת ישראל דורשים לכנס את הנהלת המפלגה תוך שבוע לדון בנושאי המפלגה. על פי תקנון אגודת ישראל, במקרה של דרישה לכינוס משליש חברי ההנהלה - התנועה מחויבת להתכנס לישיבה.

רבינא חושף ב׳קול חי׳: 'דגל התורה' מתעלמת מדרישת פרוש ואייכלר והחליטה לקיים את ההסכם לפיו נציג 'דגל' יקבל את המקום הראשון ברשימה, מה שדוחק את ח״כ אייכלר למקום 8 ומקדם את פינדרוס למקום 7.

ניר בר און מפקד המלוניות של פיקוד העורף אמר בתדרוך לכתבים כי כעת יש 1256 בחורי ישיבות מ63 ישיבות שיש להם תלמידים במלוניות. לדבריו "זה מעיד על משהו בעייתי במתווה הישיבות".

גרינצייג בקו עיתונות: אגודת ישראל ניצבת בשבועות האחרונים על סף פיצוץ. קיים חשש מוחשי לעימות חסידי שיוביל להצבעת מחאה עבור מפלגתו הקורמת עור וגידים של ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.