רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בינואר 2021

מבזקים


 סגה"ש מקלב מכחיש בווינט את השמועות על מו"מ מול הליכוד: "לא היה שום מו"מ לפני שהודענו שאנחנו תומכים בנתניהו ולא מתקיים כרגע שום מו"מ, אנחנו לא רואים שום סיבה להחליף את נתניהו"

סגה"ש מקלב לווינט: "אנחנו לא פוסלים אף אחד, הנחת העבודה שלנו היא שנתניהו ירכיב ראשון את הממשלה. כל רסיסי המפלגות בשמאל מתמודדות על אותם הקולות של כחול לבן. אם הליכוד יביא שלושים ושלושה מנדטים הוא ירכיב את הממשלה".

סגה"ש מקלב בווינט על הפיצול בימין: "הפיצול גרוע לימין, הם חייבים להתאחד במיוחד כאשר יש סכנה שאחד מהם לא יעבור את אחוז החסימה"

אחרי הודעת עיריית ירושלים על פתיחת תיכון חילוני בגבעה הצרפתית, זעם בקהילה החרדית: "אנחנו במצוקה קשה של מוסדות חינוך לחרדים בשכונה. נציגה חילונית אחת בקואליציה עושה יותר מ-15 חרדים".

למעלה מחמישים אחוז מילדי הגנים בשכונה הם חרדים, אבל יש להם רק 2 כיתות גן ובלי מעונות. למעלה מ-30 אחוז מילדי בית הספר הם חרדים, ללא כל פתרון.

בצלאל סמוטריץ׳ בראיון ל׳ישראל היום׳ - ״לצערי בנט כבר לא מחויב לממשלת ימין. ישבתי איתו בארבע עיניים, ניסיתי רק להוציא ממנו התחייבות שיחתור אחרי הבחירות לממשלת ימין, הוא לא הסכים. בנט ביקש ממני גמישות מקסימלית אחרי הבחירות ואמר ״מקסימום נתפצל אחר כך״ .

הסכמי העודפים: הליכוד ומפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ' צפויות לחתום על הסכם עודפים ביניהן, בהנחה שסמוטריץ' לא יחליט לחבור חזרה לבנט וימינה ברגע האחרון.

קלמן: סמוטריץ׳ הגיש בקשה רשמית להתפצל מימינה והקמת סיעה עצמאית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.