רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 בינואר 2021

מבזקים

 

תבוסה לגנץ וכחול לבן וניצחון לחרדים 
ברוב של 9 קולות, של חברי הכנסת של יהדות התורה, ש"ס, הליכוד והרשימה המשותפת. מול 7, של כח"ל, ליברמן ולפיד, אושר כי חוק הקנסות יעבור לועדת חוקה שם החוק לא יקודם:

חברת קווים הודיעה כי קווי האוטובוסים יסעו על ציר זבוטינסקי ולא יכנסו לבני ברק עד להודעה חדשה.

בעקבות שריפת האוטובוס - הפסקה מלאה של פעילות התח"צ בבני ברק: בעקבות אירועי אמש שכללו תקיפות נהגים והצתת אוטובוס בבני ברק, הבוקר הוחלט במשרד התחבורה כי כלל קווי התחבורה הציבורית הפועלים בבני ברק לא יפעלו בעיר עד להערכת מצב מחודשת שתבטיח את שלומם של הנהגים והנוסעים.

'כאן': מתחקיר ראשוני של הצתת האוטובוס בבני ברק עולה - כוחות הכיבוי חשבו שמדובר בתלונת סרק והמתינו לליווי משטרתי שלא הגיע.

ישראל כהן ל103: מי שהצית את בני ברק אתמול זה הפגנת ׳הפלג' בצהריים. הפוגרום של הלילה זה כתוצאה מאוירת הפגנות והנוער הנושר רכב על זה.

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר: "רוב מוחלט של תושבי בני ברק מגנים את ההפגנות וההתפרעויות שבשם דאגה כביכול לעולם התורה הפכו את העיר לשדה קרב וגרמו לחילול השם גדול. על המשטרה להיזהר ולא להיגרר למסע נקמה בריוני נגד אזרחים וילדים שלא חטאו ולא פשעו, זה עוול בלתי נסלח שאסור לעבור עליו לסדר היום".

'ידיעות' ו'ישראל היום' בכותרת ראשית: "למעלה מ1000 נפטרים תוך פחות מחודש מהקורונה". גם ב'יתד' ו'המודיע' בכותרות ראשיות על התחלואה. 'המבשר' בכותרת ראשית על הפרעות בבני ברק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.